کلاس های آموزشی مبانی معرفتی در کانون انقلاب برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری انقلاب بجنورد، از برگزاری نشست های معرفتی با محوریت قرآن کریم و نهج البلاغه در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «رضا جواهری» به برنامه های انجام شده در کانون فرهنگی و هنری انقلاب بجنورد اشاره کرد و گفت: جلسات تفسیر قرآن با حضور فعالان کانون و نمازگزاران هر یک شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد انقلاب بجنورد افزود: در این جلسات «آیت الله یعقوبی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد مبانی و آموزه های قرآنی را مطرح کردند.

 

وی، برگزاری دوره آموزشی نهج البلاغه را از برنامه های آموزشی این کانون معرفی کرد و گفت: جلسات این دوره آموزشی با حضور «حسین حیدر پور» از اساتید مطرح قرآن و نهج البلاغه روزهای دوشنبه  هر هفته برگزار می شود.

 

جواهری همچنین به برگزاری جلسات آموزشی و تبیین مباحث صحیفه سجادیه  اشاره کرد و گفت: تلاش کردیم این جلسات چهارشنبه هر هفته برگزار شود.

 

وی برپایی ایستگاه معرفتی «سه شنبه های مهدوی» توسط فعالان کانون انقلاب را به دیگر فعالیت های این کانون اضافه کرد و گفت: در ایام محرم و صفر نیز سلسله نشست های پرسش و پاسخ فلسفه بزرگداشت اربعین برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد انقلاب بجنورد تأکید کرد: این کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 987961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha