بخش سی‌تی اسکن بیمارستان سینا به بهره‌برداری رسید

بخش سی‌تی اسکن بیمارستان سینا شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان امروز (پنج‍شنبه ۸ آبان) با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (پنج‌شنبه 8 آبان) در مراسم بهره‌برداری از بخش سی تی اسکن بیمارستان سینا شهرستان کارون اظهار کرد: مرکز سی‌تی اسکن بیمارستان سینا مجهز به دستگاه سی‌تی اسکن 16 اسلایس جی‌ای بوده که یکی از برندها و مدل‌های سی‌تی اسکن است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه این دستگاه با ارز چهار هزار تومانی، 2 میلیارد و 200 میلیون تومان هزنیه داشته افزود: روزانه 25 بیمار جهت تصویربرداری مجبور بودند به شهرستان‌های دیگر اعزام شوند که هم در سلامت بیماران تاثیر داشته و هم باعث نارضایتی مردم می‌شد.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این دستگاه خریداری و بخش سی‌تی اسکن بیمارستان سینا کارون به بهره‌برداری رسید و می‌توان خدمات مورد نیاز را به مردم این شهرستان ارائه کرد ادامه داد: با اقدامات دانشگاه علوم پزشکی کارهای بسیار خوبی در بیمارستان سینا انجام شده است.

 

شریعتی با بیان اینکه مرکز اورژانس این بیمارستان در حال تکمیل است و تنها یک مقدار محوطه‌سازی نیاز دارد که کمک می‌کنیم هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود عنوان کرد: مرکز جراحی این مرکز نیز در حال راه‌اندازی است که امیدواریم با نوسازی این بحش‌ها بتوانیم خدمات خوبی به بیماران ارائه دهیم.

 

«فرهاد ابول‌نژادیان» نیز اهواز ضمن اشاره به اهمیت مسئله سلامت شهروندان ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این دستگاه مردم شهرستان کارون بتوانند بیش از پیش از خدمات سلامت بهره‌مند شوند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تقدیر از توجه ویژه استاندار به امور مرتبط با حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: تجهیز بیمارستان سینا به دستگاه سی‌تی اسکن جزء برنامه‌هایی بوده امروز محقق شد و موجب ارائه خدماتی شایسته به مردم و بیماران خواهد بود.

 

کد خبر 987991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha