اهدای جایزه بخش «کرونا روایت» جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خادم هلال بن علی(ع)

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) گفت: جایزه ویژه بخش «کرونا روایت» سی و سومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به خادم این حرم مطهر تعلق گرفت.

«سید جواد تکیه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: جایزه ویژه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در بخش «کرونا روایت» به خادم رسانه حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) رسید.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: این جایزه به فیلم «ملاقات آخر» اثر مستندساز جوان آران و بیدگلی «محمدمهدی فکریان» تعلق گرفت که در این اثر، داستان ایثار و مجاهدت مدافعان سلامت شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مداوا و درمان بیماران کرونایی را به نمایش می گذارد .

 

تکیه خاطر نشان کرد: فیلم کوتاه «ملاقات آخر» پیش از این تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه داستانی در بخش «مدافعان سلامت» شانزدهمین جشنواره بین المللی مقاومت را هم از آن خود کرده بود.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) اظهار داشت: این نویسنده و کارگردان از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) است که در حوزه فرهنگی و رسانه ای این آستان مقدس فعالیت می کند.

 

محمد مهدی فکریان آرانی، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون، سال ۱۳۷۲ در شهرستان آران و بیدگل متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی کارگردانی مستند از دانشگاه صدا و سیما تهران است.

 

«آیه‌های زمینی»، «الف لام میم»، «به استقبال پدر»، «بُرد، بُرد، بُرد»، «من و توافق یهویی»، «فراش» از دیگر آثار مستند محمد مهدی فکریان آرانی است. وی همچنین نماهنگ «آغوش امن»، اثر رضا صادقی را که نخستین اثر سفیر فیلم در این حوزه است کارگردانی کرده است./

کد خبر 988006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha