اختصاص ۲ دستگاه آمبولانس به بخش‌های سردشت و شهیون دزفول

سرپرست فرمانداری دزفول از اختصاص ۲ دستگاه آمبولانس فوق پیشرفته به مناطق محروم سردشت و شهیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» امروز (پنج‌شنبه ۸ آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استقلال دانشگاه علوم پزشکی دزفول و تمرکز خدمات‌دهی به شهرستان امروز در اولین گام ۲ دستگاه آمبولانس فوق پیشرفته به مجموعه ناوگان امداد و نجات دزفول اضافه شد.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: این آمبولانس‌ها به بخش‌های محروم سردشت و شهیون تعلق خواهند گرفت تا از این پس عملیات امداد و نجات شهروندان در حوزه شهرستان با کیفیت بهتر و سرعت بالاتری صورت گیرد.

 

وی در خصوص فعال سازی مجدد اورژانس هوایی دزفول اضافه کرد: مشکلات اورژانس هوایی باعث شده بود که عملیات امداد هوایی متوقف شود که با پیگیری های انجام شده جهت خدمت رسانی بهداشتی  به مناطق صعب‌العبور، مشکلات موجود حل و از امروز مجددا اورژانس هوایی دزفول فعال شد.

 

«علی قمیشی» نیز در این باره عنوان کرد: با مساعدت فرماندار ویژه دزفول، نیروی انتظامی و پلیس راهور این ۲ دستگاه آمبولانس که از نوع بنز اسپرینتر هستند به ناوگان اورژانس ۱۱۵ اضافه شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ابراز کرد: این ۲ دستگاه آمبولانس از نوع بنز اسپرینتر دیزلی ۳۱۵ شاسی بلند مجهز به دنده کمکی ویژه مناطق صعب العبور  هستند.

 

وی همچنین در خصوص میزان اعتبار جهت تامین این دستگاه آمبولانس نیز تصریح کرد: هر دستگاه آمبولانس با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تامین و خریداری شده است.

 

کد خبر 988017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha