اعمال مدیریت جهادی راه‌حلی مطمئن برای عبور از مشکلات اقتصادی است

فرخی میکال ضرورت هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها و حذف بروکراسی‌های زائد اداری را خواستار شد و گفت: اعمال مدیریت جهادی راه‌حلی مطمئن برای عبور از مشکلات اقتصادی است.

«رسول فرخی میکال» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با بیان اینکه هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌ها و نهادها و حذف بروکراسی‌های زائد اداری در شرایط فعلی بسیار لازم و ضروری است اظهار داشت: اعمال مدیریت جهادی و تکیه بر ظرفیت‌ها و داشته‌های داخلی، راه‌حلی مطمئن برای عبور از مشکلات اقتصادی است.

 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه نظام و کشورمان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در برابر چنین موانعی که دشمن و استکبار جهانی قصد دارد برای کشورمان ایجاد کند بدون شک انسجام هر چه بیشتر و ارتقاء هم‌افزایی در داخل، بین قوای سه‌گانه و دستگاه‌ها می‌تواند کمک کننده باشد.

 

فرخی میکال همپوشانی دستگاه‌ها و نهادها در راستای حل و فصل مشکلات مردم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به ویژه در جنگ اقتصادی را راهبردی که هم‌اینک به شدت به آن نیاز داریم اعلام کرد و بیان داشت: امروز در کشور باید اهداف فردی و جناحی را کنار بگذاریم و با یک اتحاد و انسجام حداکثری در راستای رفع مشکلات و چالش‌های به وجود آمده اقتصادی تلاش کنیم.

 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس کنار گذاشتن کارهای جزیره‌ای و حفظ اتحاد را رمز موفقیت کشورمان در این برهه از زمان دانست و ابراز داشت: سازمان‌ها و نهادهای دولتی مسئول خدمات‌دهی به مردم هستند و تأمین امنیت برای ایجاد اشتغال امری است که باید برای عملیاتی‌سازی آن برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود.

 

وی خدمات‌رسانی به آحاد مردم با صرف کمترین هزینه را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت‌های بی‌شمار داخلی می‌توانیم بسیاری از مشکلات‌مان را حل کنیم افزود: حذف بروکراسی‌های زائد اداری علاوه بر تسریع هر چه سریع‌تر کارها هزینه‌های ما را کاهش و رضایتمندی عمومی را افزایش می‌دهد.

 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اعمال مدیریت جهادی و اینکه نماینده باید خود را خادم مردم بداند و برای تحقق مطالبات و خواسته‌های آنان تلاش کند مورد توجه قرار داد و گفت: تکریم ارباب رجوع و زدودن پیچ و خم‌های اداری نباید فقط به شکل لفظی بیان شود بلکه چنین امر مهمی باید در مقام عمل قرار بگیرد.

 

فرخی میکال از رایزنی‌های خود با دولت و وزارتخانه‌های مربوطه جهت رفع مشکلات مردم لاهیجان و سیاهکل در حوزه‌های مختلفی نظیر کشاورزی و منابع‌طبیعی هم سخن گفت و عنوان کرد: با ایجاد پنجره واحد و هم‌افزایی بیشتر ادارات و دستگاه‌های مسئول می‌توانیم بسیاری از مشکلات موجود را در کمترین زمان حل و فصل کنیم.

 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس بسترسازی برای رفع موانع و مشکلاتی که مردم در حوزه ساخت و ساز دارند را هم از جمله حوزه‌هایی که توسط وی با جدیت پیگیری می‌شود اعلام کرد و گفت: بنده به عنوان نماینده دو شهرستان در مدت پنج ماه گذشته اقدامات بسیار زیادی را برای رفع مشکلات و توسعه منطقه انجام دادم.

 

وی دیلمان را دیار فرهیختگان و عالمان برجسته کشورمان در طول تاریخ دانست و با بیان اینکه این منطقه مورد غفلت واقع شده و مظلوم مانده است ابراز داشت: پیگیری‌های ملی و درخواست از وزارتخانه ذیربط برای سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام به ویژه در حوزه راه از جمله اقداماتی است که با جدیت دنبال شده است.

 

فرخی میکال پیگیری برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری را هم از جمله اقداماتی که در دستور کار قرار داشته و دارد اعلام داشت و خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان گیلان و بسیاری از شهرستان‌های آن با مشکلاتی در حوزه برق و خطوط انتقال مواجه هستند که در همین زمینه رایزنی‌های زیادی را با وزیر نیرو انجام داده‌ام و همچنان هم ادامه دارد.


 

کد خبر 988034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha