سردار سلیمانی شهید راه وحدت است

حجت الاسلام راستگو شهید سردار سلیمانی را شهید راه وحدت دانست و گفت: سردار دلها در راه دفاع از منافع مسلمانان جان خود را فدا کرد.

حجت الاسلام«محمد راستگو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر فرانسه در خصوص توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: فرانسه که خود را مهد حقوق بشر می داند با توهین به پیامبر مهربانی حقوق چند ده میلیون مسلمان را زیر پا گذاشته است.

 

 

امام جمعه قهستان افزود: گرچه این اهانت قلب مسلمانان را جریحه دار کرد، اما از طرفی باعث اتحاد و انسجام بیشتر مسلمانان شده است.

 

 

 

حجت الاسلام راستگو با بیان اینکه می توان شهید سردار سلیمانی را  شهید راه وحدت دانست، گفت: مسلمانان با اتحاد و همدلی می توانند برای تحقق اهداف سردار قاسم سلیمانی قدم بردارند.

 

 

 

وی ضمن تبریک هفته وحدت در خصوص برنامه های این هفته در شهر قهستان، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز منطقه، اقامه نماز جمعه در شهرقهستان تعطیل شده و بر همین اساس برنامه های پیش بینی شده هفته وحدت  نیز لغو شده است.

 

 

حجت الاسلام راستگو با افزودن این مطلب که در هفته وحدت برنامه ای به صورت حضوری در این منطقه برگزار نمی شود، ارائه منابع و مباحث در زمینه سنت و روش اخلاقی پیامبر اکرم (ص)، پاسخ به شبهات، تبریک و تهنیت به صورت فایل صوتی، نوشتاری، عکس نوشته، کلیپ و.... را از برنامه های پیش رو در فضای مجازی فهرست کرد.

 

 

 

وی در پایان خواستار وحدت و انسجام مسلمانان شد و تاکید کرد: امروز باید مسلمانان نسبت به زمان خود بصیرت داشته باشند و ضمن آشنایی با وقایع گذشته و حال؛ دوست و دشمن  واقعی اسلام و مسلمانان را بشناسند.

 

کد خبر 988176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha