تامین بیش از نیمی از کل حق بیمه ماهیانه واحدهای نانوایی توسط دولت

کشاورز گفت: بیش از نیمی از کل حق بیمه ماهیانه واحدهای نانوایی به عنوان یارانه توسط دولت تامین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم کشاورز»، امروز (جمعه 9 آبان) با تکذیب شایعه حذف کمک دولت بابت حق بیمه سهم کارفرمایان واحدهای نانوایی به خبرنگاران گفت: حمایت از واحدهای کارگری نانوایی های فعال در استان در دستور کار تامین اجتماعی فارس قرار دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس افزود: یارانه پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایان صنف نانوایی نیز قابل توجه است و از هفت میلیارد تومان کل حق بیمه ماهیانه واحدهای نانوایی، چهار میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به عنوان یارانه توسط دولت تامین می شود.

وی اضافه کرد: 2 هزار و 425 واحد خبازی فعال در استان فارس وجود دارد که هفت هزار و 275 نفر در آنها مشغول به کار هستند که تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و اداره کل تامین اجتماعی استان با این واحدها تعامل مطلوبی دارد.

کشاورز با تاکید بر توجه به تولید و اشتغال از سوی سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: بر این اساس با واحدهای کارگاهی همواره تعامل مطلوبی در پیش گرفته شده است و در سال 99 مبلغ یک هزار و 200 میلیارد تومان مطالبات از واحدهای کارگاهی دارد که وصول آنها موجب بهبود خدمات بهتر در حوزه درمانی و حمایتی خواهد شد.

کد خبر 988263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha