کاهش زمان آموزش‌های تخصصی و عملی امداد و نجات با شیوه‌های نوین آموزشی

معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات به همراه مدیرعامل و مسئولین جمعیت هلال احمر استان قم از طرح کشوری ساخت ۵۰ کلیپ‌ آموزشی نجات در حوادث جاده ای بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، «حمیدرضا اسکاش» در این بازدید اظهار داشت: در شرایطی که ویروس کرونا کشور را تحت تاثیر قرار داده، هلال احمر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و آموزش‌های حضوری و عملی تخصصی امدادونجات هلال احمر در پایگاه‌های سطح کشور به دلیل شیوع این ویروس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با مشکل مواجه شد.

 

وی افزود: به همین دلیل طرح کشوری ساخت 50 کلیپ آموزشی نجات در حوادث جاده‌ای توسط سازمان امدادونجات با حضور بهترین مربیان امدادونجات از سراسر کشور و یک گروه فیلمبرداری و مستندساز برنامه‌ریزی و در استان قم اجرا شد.

 

معاون برنامه‌ریزی و آموزش‌های تخصصی سازمان امداد و نجات گفت: خوشبختانه هلال احمر استان قم با در اختیار قراردادن امکانات و تجهیزات خود بستر مناسبی را برای این اجرای هر چه بهتر این طرح فراهم نمودند.

 

اسکاش افزود: با اجرای این طرح و شیوه‌های نوین آموزشی سعی خواهد شد که زمان آموزش‌های تخصصی و عملی امداد و نجات به حداقل رسانده شود.

 

وی تصریح کرد: بعد از اتمام مراحل فیلمبرداری و تدوین، کلیپ‌های آموزشی در اختیار جمعیت هلال احمر و پایگاه‌های جاده‌ای سراسر کشور قرار خواهد گرفت و در صورت بروز هر نوع سوال، می‌توانند با اداره‌ی توان‌افزایی یا تخصصی سازمان امدادونجات در تماس باشند.

 


 

کد خبر 988268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha