هدف از هتک حرمت به ساحت پیامبر (ص) ایجاد انحراف در افکار عمومی مسلمانان و اسلام ستیزی است

حجت الاسلام عادل پور هدف از هتک حرمت به پیامبر (ص) را اسلام ستیزی و ایجاد انحراف در افکار عمومی مسلمانان دانست و گفت: دشمنان از اسلام واهمه دارند چرا که آموزه های اسلام ادعاهای دروغگین آنها را افشا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمد جواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه 9 آبان) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار کرد: 13 آبان 57 دانش‌آموزان در بحبوحه انقلاب اسلامی مجاهدانه پا به میدان گذاشتند و رشیدانه به شهادت رسیدند.

 

امام جمعه خرمشهر مبارزه با استکبار را یک آموزه قرآنی دانست و تصریح کرد: قرآن به ما دستور می‌دهد که باید با استکبار مبارزه کنیم و مسلمان نمی‌تواند متفاوت باشد و دست روی دست بگذارد، بنابراین مبارزه با استکبار جهانی به حکم قرآن بر هر مسلمانی واجب است.

 

وی بر لزوم شناخت استکبار تاکید کرد و افزود باید بدانیم جبهه استکبار در کدام جبهه قرار دارد و مستکبران چه کسانی هستند و علاوه بر آن باید شیوه های آن را هم بشناسیم که بتوان با آنها مقابله کرد و خودمان را آماده کنیم تا با وحدت، انسجام، صبر، استقامت و تبعیت از ولی امر مسلمین در راه مبارزه با استکبار ورود کنیم.

 

حجت الاسلام عادل پور خطاب به مردم و همه مسلمانان عنوان کرد: همه باید بدانند که بدون تبعیت از ولی فقیه امکان مبارزه با استکبار جهانی وجود ندارد که خوشبختانه ملت ایران به برکت اهل بیت (ع) و مکتب حضرت محمد و آل محمد (ص) راه را شناخته، دشمن را نیز شناسایی کرده و شیوه مبارزه را می داند و بر همین جهت دشمنان این انقلاب در حال افول هستند.

 

وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این دیدار محورهای بسیار مهمی مطرح شد و مقام معظم رهبری فرمودند اولین اولویت در تصمیم گیری ها باید سلامت مردم باشد چرا که اگر سلامت نباشد معیشت معنایی ندارد و امنیت نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و اولویت دوم محوریت وزارت بهداشت برای تعیین مصادیق محدودیت ها بود لذا هر محدودیتی که قرار است ایجاد شود با محوریت این وزارتخانه باید صورت گیرد و همه نیز باید از آن تبعیت کنند.

 

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آموزش ها باید همگانی، مسجد محور و محله محور باشد خاطر نشان کرد: بنابر این باید در سطح شهرستان خرمشهر نیز برنامه ریزی کنیم لذا وزارت بهداشت، دانشکده علوم پزشکی و مراکز بهداشت باید برنامه ریزی کرده و متولیان مساجد از جمله سازمان تبلیغات، اوقاف، حوزه های علمیه و ائمه جماعات نیز به طور جدی به این مسئله ورود پیدا کنند.

 

وی عنوان کرد: اجرای جرائم سخت و سختگیرانه برای افراد متخلف از دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستااد مبارزه با کرونا کشور بود که باید در دستور کار قرار گیرد چراکه این افراد حامل مشکلات فراوان برای عموم مردم هستند.

 

حجت الاسلام عادل پور به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه همه باید به میدان بیایند گفت: این مسئله یک فراخوان است و فقط دولت نباید در میدان حضور داشته باشد، دولت، نیروهای مسلح، سازمان ها، نهادها، خیرین و مردم نیز همه با تمام ظرفیت باید وارد میدان شوند و افرادی که دستشان می رسد و امکاناتی دارند باید ورود پیدا کنند.

 

وی به مسئله اهانت به مسئولان اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند اهانت به مسئولان نظام کار اشتباهی است، اینکه برخی ها دلسوز هستند و از مسائل موجود ناراحتند نباید به مسئولان به ویژه رئیس جمهور، رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه اهانت و حرمت شکنی کنند، البته حق انتقاد داریم اما انتقادها باید به روش قرآن باشد.

 

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام (ص) ابراز کرد: توهین به شخصیت بزرگوار رسول خدا توهین به همه پیامبران و کتب آسمانی و بیش از 2 میلیارد مسلمان است.

 

وی هدف از هتک حرمت به پیامبر را اسلام ستیزی و ایجاد انحراف در افکار عمومی مسلمانان برشمرد و تاکید کرد: دشمنان به شدت از اسلام واهمه دارند چرا که مردم آمریکا و اروپا کم کم نسبت به اسلام و آموزه های نورانی آن آگاه می شوند و سالیانه ده ها، صدها و هزاران نفر به دین اسلام روی می آورند و مسلمان می شوند.

 

حجت الاسلام عادل پور به استقرار گمرک در مبادی ورودی و خروجی منطقه آزاد اروند اشاره کرد و یاد آور شد: این اقدام بسیار خوبی است، البته زمانی مثمر ثمر خواهد بود که ما نتایج آن را مشاهده کنیم، هر اقدامی که صورت می گیرد باید به رونق کسب و کار، معیشت مردم خرمشهر و آبادان منتهی شود.

 

کد خبر 988271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha