پويش قرائت قرآن در کانون کریم اهل بیت(ع) قوژد راه اندازی شد

نخعي با اشاره به اينکه به مناسبت هفته وحدت تلاش می کنیم ۱۰۰ بسته غذاي گرم بين اقشار نيازمند توزیع کنیم، گفت: پويش مردمي قرائت قرآن با محوريت سوره «محمد» در کانون کریم اهل بیت(ع) مسجد امام حسن مجتبي (ع) روستاي قوژد کاشمر راه اندازي شده است.

«مهدي نخعي» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري شبستان در کاشمر با تبريک فرا رسيدن هفته وحدت و سالروز ميلاد پيامبر اعظم(ص) با بیان اینکه بر همه ما لازم است تا از زندگي و سيره و روش پيامبر گرامي اسلام(ص) به ويژه اخلاق ايشان درس بگيريم، گفت:اقدام نشريه فرانسوي در انتشار کاريکاتور از حضرت رسول(ص) کاری دور از شرافت انسانی و بشری است.

 

مدیرکانون کریم اهل بیت(ع) قوژد با اشاره به اینکه اين قبيل اقدامات موهن که تا پيش از اين نيز چندين نوبت ديگر اتفاق افتاده بود، به منظور اختلاف ‎افکني و ايجاد تنش در جامعه اسلامي است، اظهارکرد:مسجد از صدر اسلام کانون نشر فرهنگ ديني، اجتماعي، سياسي، اقتصادي بوده است.

 

نخعی با تاکید بر اینکه مسجد حتي امروز با وجود همه پيشرفت ‌هايي که اتفاق افتاده در جامعه اثرگذار است، ادامه داد: با عنايت به کارکردهاي متنوع خانه‌هاي امن الهي، کانون‌ فرهنگي هنري مسجد امام حسن مجتبي (ع) واقع در قوژد کاشمر ميلان محله نو نيز در راستاي عمل به رسالت خود و تحقق پيوند مستحکم ميان نسل جوان با مسجد، برنامه‌هاي متعددي را در مناسبت‌هاي مختلف طراحي و اجرا مي‌کند.

 

وی با اشاره به برنامه‌هاي اين کانون در هفته وحدت بيان کرد: با توجه به اينکه اساس شکل‌گيري اين هفته بر مدار وجود مبارک حضرت رسول است، پويش مردمي قرائت قرآن با محوريت سوره «محمد» راه اندازي شده است.

 

نخعی با اشاره به اينکه همزمان با سالروز ميلاد نبي مکرم اسلام(ص) و زيارت حضرت رسول(ص) در مسجد امام حسن مجتبي (ع) قرائت مي‌شود اظهار کرد: قرائت زيارت پيامبر در واقع فرصتي است تا در کنار خواندن زيارت، در سيره و زندگي حضرت محمد(ص) هم تفکر و انديشه اي داشته باشيم.

 

مدیر کانون کریم اهل بیت(ع) قوژد با اشاره به اينکه به مناسبت هفته وحدت تلاش می کنیم ۱۰۰بسته غذاي گرم بين اقشار نيازمند محله نو روستاي قوژد توزيع کنيم، خاطرنشان کرد: اين بسته‌ها با همکاري پايگاه بسيج امام علي (ع)، خيرين محله و هيات امناي مسجد امام حسن مجتبي (ع) اجرا مي ‌شود.

کد خبر 988280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha