کنفرانس بین المللی «وحدت امت در سایه رحمت» برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: کنفرانس بین المللی «وحدت امت در سایه رحمت» با حضور اندیشمندان جهان از جمله دکتر جهانگیری سهروردی مبلغ بین المللی و استاد حوزه و دانشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، کنفرانس بین المللی «وحدت امت در سایه رحمت» از سوی جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی پاکستان برگزار می‌شود.

 

در این کنفرانس بین المللی که به صورت زنده و برخط برگزار می‌شود، اندیشمندان اسلامی به دو زبان انگلیسی و اردو به سخنرانی می‌پردازند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی جهانگیری سهروردی، مبلغ بین المللی و استاد حوزه و دانشگاه از جمله سخنرانان این کنفرانس بین المللی است.

 

پروفسور میکائیل داردن، عضو خانه مردم اروپا در بروکسل؛ دکتر سجاد ابوبکر، استاد دانشگاه احمدو بیلو زاریه نیجریه؛ پروفسور قبله ایاز، رئیس شورای ایدئولوژی اسلامی دولت پاکستان؛ علامه محمد امین شهیدی، رئیس امت واحده پاکستان و علامه ضیاءالله شاه بخاری، رئیس جمعیت متحده اهل حدیث پاکستان دیگر سخنرانان این کنفرانس را تشکیل می‌دهند.

 

کنفرانس بین المللی «وحدت امت در سایه رحمت» روز شنبه 10 آبان ساعت 18 به وقت تهران برگزار می‌شود.

 

علاقه مندان می‌توانند به صورت لایو از طریق پیوند https://us05web.zoom.us/j/81223741113?pwd=L256aisvL0RWN2thZDlyWVZJQ0V6UT09 با شناسه 81223741113 و رمز عبور Ummah در این کنفرانس شرکت کنند.

کد خبر 988328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha