طرح میدان ضلع غربی شهر فاروج مصوب شد

معاون فرماندار فاروج گفت: دفاع مشاور از طرح میدان ضلع غربی شهر فاروج اعضای شورای ترافیک را قانع کرد و با انجام یک اصلاحیه مصوب شد.

«رضا قاسم زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: ساخت میدان در ضلع غربی شهر فاروج طرحی بود که از سال 97 از سوی شورای شهر مطرح می شد اما تهیه و ارائه آن به شورای ترافیک شهرستان تا امسال به درازا کشیده بود که در هفته گذشته بعد از دفاع مشاور آن، طرح برای ارائه و تصویب به شورای همتا استان ارسال شد.

 

معاون فرماندار فاروج گفت: در نشست هایی این طرح بررسی و بازدید میدانی هم از محل آن انجام شده و شهرداری و شورای شهر ظرف هفته آینده باید اصلاحیه مطرح شده در شورای ترافیک را به فرمانداری ارائه کنند تا طرح برای تصویب نهایی روی میز شورای همتای استان قرار گیرد.

 

وی گفت: ساخت این میدان علاوه بر کمک به توسعه شهر، روان کردن ترافیک و تسهیل تردد شهروندان به ویژه ساکنان مسکن مهر، می تواند زمینه ساز ساماندهی بهتر ورودی شهر از سمت شهرستان شیروان شود.

 

طرح این میدان در حالی در آبان ماه امسال مصوب شد که رئیس شورای شهر که هم اکنون هم عضو شورا است در روز شورای سال 95 در گفتگو با خبرنگاران، از آغاز ساخت آن در ورودی شهر از سمت شیروان خبر داده بود!

 

فرصت يك ماهه براي برطرف شدن مسائل فني و ارائه طرح ميدان ورودي فاروج در شوراي هماهنگي ترافيك آذرماه سال 95 شهرستان هم مصوب شده بود که تا آبان امسال همچنان بر روی کاغذ مانده بود.

کد خبر 988352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha