امضای موافقت‌نامه حمایت از سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی کردستان

عبیدالله رستمی از امضای موافقتنامه فی مابین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و شورای اسلامی شهر و شهرداری سنندج خبر داد

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در مراسم مبادله موافقتنامه همکاری با شهرداری سنندج اظهار داشت: به منظور حمایت از گروه‌های نمایشی حاضر در سی و یکمین جشنواره استانی کردستان که به عنوان تخصصی‌ترین جشنواره حوزه تئاتر شناخته شده است با شهرداری سنندج موافقتنامه همکاری و حمایت از این رویداد هنری منعقد شد.

 

وی افزود: شهرداری سنندج در این چند سال اخیر فعالیت‌های مفید و موثری در حوزه فرهنگ و هنر شهر سنندج و استان کردستان انجام داده است براین اساس حمایت از گروه‌‌های نمایشی و تامین بخشی از هزینه‌های سی و یکیمن جشنواره استانی کردستان در انعقاد این موافقتنامه مدنظر بوده است.

 

وی اضافه کرد: در بیشتر کشورهای توسعه یافته شهرداری‌ها علاوه بر عمران شهری متولی فرهنگ و هنر شهرها نیز هستند و انصافاً شهرداری سنندج در بیشتر برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله کنگره مشاهیر کورد حامی هنرمندان و اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ضمن قدردانی از شهردار و معاون فرهنگی ایشان اظهار داشت: در این موافقتنامه علاوه بر موارد مذکور دبیری جشنواره سی و یکم به شهردار سنندج واگذار شده است.

 

رستمی در خصوص تعهدات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: نظارت برحسن انجام کار، هزینه‌های محل اجرای گروه‌ها، حق‌الزحمه عوامل اجرایی، اسکان و پذیرایی دوران جشنواره و حق‌الزحمه دوران از جمله مهمترین تعهدات این اداره‌کل خواهد بود.

کد خبر 988405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha