تأمین آب شرب از موارد مهم بحران در برخی مناطق لرستان است

خادمی گفت: در بحران ها و تهدیدات انسانی و غیر انسانی، پیش بینی تأمین آب شرب در سریعترین زمان از اقدامات مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(۱۰ آبان) در بازدید از تجهیزات و وسایل مرتبط با هفته پدافند غیرعامل رونمایی و مخزن پیش ساخته شرکت آب و فاضلاب استان لرستان، اظهار داشت: این مخزن با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال، افتتاح و به بهره برداری رسید. 

 

استاندار لرستان با بیان اینکه تأمین آب شرب از موارد مهم در بحران هاست، گفت: فعالیت های اثر بخشی برای جایگزینی و تأمین تجهیزات مربوط به آب شرب در شرایط بحران، توسط شرکت آب و فاضلاب استان انجام شده است .

 

خادمی بیان کرد: راه اندازی خط تولید آب معدنی، خرید خودرو های حمل آب با ظرفیت متوسط و تهیه ژنراتور های برق اضطراری از اقدامات مهمی است که در شرایط بحرانی، زمینه تهیه آب شرب را در استان فراهم می آورد .

 

وی تصریح کرد: این تجهیزات و امکانات از محل اعتبارات سیل ۹۸ خریداری و در اختیار استان قرار گرفته است.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: سیل ۹۸ اگر چه خسارات زیادی برای لرستان به بار آورد، اما با بهره گیری از اعتبارات اختصاص یافته از این طریق، امتیازات خوبی وارد استان شد و پیامد آن خرید تجهیزات جدید و نوسازی امکانات بود .

 

خادمی بهره برداری از مخزن آب شرب ۲۲۰۰ متر مکعبی را از دیگر اقدامات قابل توجه انجام شده عنوان کرد و گفت: این مخزن با بهره‌گیری از جدیدترین روشها، به صورت پیش ساخته طراحی و احداث شده است .

 

وی افزود: با احداث این مخزن تأمین آب پایدار انجام و از ایجاد نوسانات در آب شرب جلوگیری خواهد شد.

کد خبر 988422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha