جشن بزرگ مجازی «بهار همدلی» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

صابری گفت: به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) جشن بزرگ مجازی «بهار همدلی» در استان خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

«مرضیه صابری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با بیان اینکه به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) جشن بزرگ مجازی بهار همدلی در استان برگزار می شود، گفت: در اجرای این برنامه گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ جنوبی، مکتب نرجس و موسسه فرهنگی قرآن و عترت عروه الوثقی مشارکت و همکاری دارند.

 

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: این جشن مجازی با محوریت مسابقه نقاشی پیامبر مهربانی در رده سنی ۶ تا ۱۲ سال ویژه پسران و دختران است.

 

وی با بیان اینکه مسابقه عکس از جشن های خانگی نیز از دیگر محورهای این جشن مجازی است، تصریح کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی مهر محمدی از کتاب «هم نام گل های بهاری» از دیگر محورهای این جشن مجازی به مناسبت هفته وحدت در استان است.

 

صابری آخرین مهلت آثار را ۲۵ آبان ماه اعلام کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه ها می‌توانند آثار خود را به آدرس آیدی تلگرامی fa۱۳۹۹۸@ ارسال کنند.

 

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این روزها به دلیل شیوع کرونا ویروس، کودکان و نوجوانان مجبور هستند در خانه بمانند، مطمئناً برگزاری چنین مسابقاتی ضمن ایجاد نشاط و شادابی در خانواده‌ها، زمینه سرگرمی و بروز خلاقیت کودکان و نوجوانان را در کنار والدینشان فراهم می‌کند.

 

به گفته وی همچنین برنامه عطر همدلی به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت در قالب ۷ برنامه کوتاه تولید شد که هر روز یک برنامه از این مجموعه از طریق شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی و همچنین پیام رسان‌های اجتماعی پخش و منتشر شده است.

 

صابری بیان کرد: این برنامه با حضور چهره‌های شاخص قرآنی و هنری کشور و به منظور تبیین اهمیت و ضرورت وحدت میان فرق و مذاهب اسلامی از منظر آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) با محوریت کتاب وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت نوشته عالم ربانی آیت الله شهید محمدباقر حکیم(ره) طراحی و تولید شده است.

 

سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: همچنین در هر قسمت از برنامه «عطر همدلی»، مسابقه پیامکی از محتوای ارائه شده برگزار و به قید قرعه به ۱۰ نفر از افرادی که پاسخ صحیح دادند جوایزی اهداء خواهد شد.

 

کد خبر 988452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha