بیش از ۴۲ هزار نفر از خدمات طرح آمران سلامت خوزستان بهره‌مند شدند

خدادادی از برپایی ۲۲۵ پایگاه سیار و ثابت جهت اجرای طرح آمران سلامت خوزستان خبر داد و گفت: تاکنون ۴۲ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات ارائه شده این طرح بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (شنبه ۱۰ آبان) در جمع خبرنگاران، از فعالیت ۶۷۵ عضو بشردوست جمعیت هلال احمر در طرح آمران سلامت خوزستان خبر داد و اظهار کرد: اعضای جوان داوطلب این جمعیت با برپایی ۲۲۵ پایگاه ثابت و سیار، در اماکن پرتردد شهری حاضر شده و به ارائه خدمت می‌پردازند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: مجریان این طرح علاوه بر ارائه راهنمایی‌های لسانی به افرادی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی کم‌توجهی کرده و سلامت خود و جامعه را به مخاطره انداخته‌اند، بیش از ۲۳ هزار و ۸۰۰ ماسک نیز اهدا کردند.

 

وی با اشاره به استقبال مردم خونگرم و فهیم خوزستانی از طرح آمران سلامت تصریح کرد: بیش از ۴۲ هزار و۷۰۰ نفر تاکنون از خدمات اجرای این طرح در استان خوزستان بهره‌مند شده‌اند.

 

خدادادی یکی از بزرگ‌ترین علل سیر صعودی ابتلا به ویروس کرونا در کشور و استان را عادی انگاری شرایط و بی‌اعتنایی عده‌ای به دستورالعمل‌های بهداشتی و کم‌اهمیت جلوه دادن استفاده از اقلام حفاظت فردی برای مقابله با این بیماری عنوان کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: بهترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تشویق و ترغیب مردم به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و نگاه پیشگیرانه و خودمراقبتی در انجام امور روزانه است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان مردم را به همدلی، همکاری و همراهی برای عبور از این شرایط سخت دعوت کرد و یاد آور شد: امیدواریم با ورود جوانان مومن و نیروهای داوطلب مخلص به میدان که مطالبه مقام معظم رهبری نیز بوده، شاهد شکل‌گیری مشارکت همگانی و افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی باشیم.

 

کد خبر 988504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha