نظارت بر اصناف و اماکن عمومی پر تردد در جهرم تشدید می‌شود

شفیعیان با تاکید بر لزوم برخورد جدی با اصناف نقض کننده شیوه نامه های بهداشتی در جهرم، گفت: نظارت بر اصناف و اماکن عمومی پر تردد تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (شنبه ۱۰ مهر)، در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم با اشاره به وضعیت قرمز و بحرانی این شهرستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا، گفت: نظارت بر اصناف و اماکن عمومی پر تردد تشدید می‌شود و با اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد جدی و قانونی می شود.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به لزوم تدابیر جدی در ادارات در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، افزود: در ادارات شهرستان دور کاری یک سوم کارمندان به اضافه افراد واجد شرایط مانند بیماران خاص، مادران باردار و غیره الزامی است.

 

وی با اشاره به عدم ارائه برخی خدمات به افراد نقض کننده رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بیان کرد: در جایگاه های پمپ بنزین از ارائه خدمات به افرادی که پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک را رعایت نمی کنند خودداری شود.

 

«محمد رحمانیان» نیز گفت: با توجه به همه گیری گستره بیماری کرونا در شهرستان، بیماریابی افراد بیش از پیش صورت می گیرد که دراین راستا تعداد نمونه های ارسالی به آزمایشگاه کووید ۱۹ تا ۲ برابر افزایش یافته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: روند صعودی مبتلایان به بیماری کرونا و بستری مبتلایان در بیمارستان موجب شده است که عمل های غیر اورژانسی در بیمارستان پیمانیه تعطیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون فعالیت اصحاب رسانه شهرستان در پوشش اخبار کرونا و اطلاع رسانی به موقع ستودنی بوده است، اظهار کرد: این اطلاع رسانی ها نقشی تاثیر گذار بر بالا بردن حساسیت ها جهت پیشگیری از این بیماری خطرناک دارد.

کد خبر 988509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha