پیامبر (ص) بهانه خلقت و مایه رحمت برای بشر هستند

حجت الاسلام استوار میمندی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) بهانه خلقت و اشرف مخلوقات هستند و مایه مباهات ماست که دوست دار ایشان هستیم، گفت: پیامبر (ص) بهانه خلقت و مایه رحمت برای بشر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد استوار میمندی»، امروز (شنبه 10 آبان) در تجمع طلاب و روحانیون که به منظور محکومیت توهین به پیامبر (ص) که در مسجد جامع «شهدا» شیراز برگزار شد، گفت: پیامبر (ص) بهانه خلقت و اشرف مخلوقات هستند و مایه مباهات ماست که دوست دار ایشان هستیم.

مدیر حوزه های علمیه فارس با اشاره به اینکه خداوند در قرآن خطاب به پیغمبر اسلام (ص) می فرمایند: «ای پیامبر(ص) ما تو را مبعوث نکردیم الا اینکه رحمت برای جهانیان هستی»، تاکید کرد: رحمت و رحیمی پیامبر (ص) شامل همه انسان ها شده است و اگر این رحمت نبود این آقای مکرون هم امروز نبود.

وی با اشاره به اینکه حیات امروز بشر به خاطر وجود اهل بیت (ع) و پیامبر (ص) است، تاکید کرد: عذاب استیصال یکی از عذاب هایی است که فراگیر و ناگهانی بوده و از زمان پیامبر (ص) است عذاب استیصال بر انسان ها برداشته شد چرا که با این همه گناه و طغیان این عذاب نازل می شد اما به سبب پیامبر (ص) و رحمت ایشان این عذاب حذف شد.
وی با اشاره به اینکه توهین به پیامبر (ص) بار اولی نیست که روی می دهد، افزود: از صدر اسلام تاکنون این اتفاق روی داده است اما امروز این بی حرمتی ها باعث می شود تا وجود و بزرگی ایشان در جوامع اروپایی برای مردم آن دیار مشخص شود و رشد روز افزون اسلام را شاهد هستیم.

کد خبر 988539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha