هزینه عمل جراحی یک بانوی نیازمند توسط فعالان کانون فرهنگی هنری شهید چمران تامین شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران گفت: هزینه عمل جراحی پیوند قرنیه یک بانوی نیازمند توسط خیرین و فعالان این کانون تامین و عمل جراحی با موفقیت انجام شد.

«محمد رزمجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هزینه عمل جراحی پیوند قرنیه یک بانوی نیازمند توسط خیرین و فعالان این کانون تامین و عمل جراحی با موفقیت انجام شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران تصریح کرد: عمل جراحی این بانو در مرکز جراحی نور با پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال صورت گرفت و دکتر حبیب اجاقی جراح چشم  در یک اقدام خیرخواهانه از دریافت هزینه برای این عمل جراحی صرف نظر کرد.

 

وی ادامه داد: از همکاری و همیاری کادر درمانی این مرکز جراحی به ویژه پرستاران و دکتر زحمت کش تقدیر و تشکر می کنم که با همدردی با خانواده این بانوی نیازمند زمینه درمان را فراهم کردند.

 

رزمجو عنوان کرد: متاسفانه چند مورد از بیماران نیازمند نیز توسط اعضای این کانون شناسایی شده اند که در زمینه تامین هزینه های درمان در مضیقه هستند و تلاش خواهیم کرد که با مشارکت خیرین به ویژه پزشکان با کمترین هزینه سلامت خود را به دست آورند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران افزود: تاکنون پزشکان متخصص به صورت جهادی با حضور در این کانون اقدام به ارائه خدمات رایگان پزشکی به محرومان و نیازمندان کرده اند و از فعالیت های جهادی آنها تقدیر و تشکر می کنم.

 

رزمجو خاطر نشان کرد: مشارکت خیرین در چنین حرکت های خیرخواهانه نیز بسیار خوب بوده و تاکنون کمک های مناسبی برای کاهش آلام درد بیماران نیازمند صورت گرفته است.

کد خبر 988543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha