محدودیت سوار کردن مسافر در اتوبوس های بین شهری جهرم

موحد گفت: طبق مصوبات جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا جهرم، اتوبوس های بین شهری اجازه سوار کردن مسافر با بیش از ظرفیت ۶۰ درصد را ندارند.

«محمد جواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طبق مصوبات جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا جهرم ، اتوبوس های بین شهری اجازه سوار کردن مسافر با بیش از ظرفیت ۶۰ درصد را ندارند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: اتوبوس های دارای ۲۵ صندلی با ظرفیت ۱۶ نفر و اتوبوس های دارای ۴۴ صندلی با ظرفیت ۲۷ نفر اجازه سوار کردن مسافرین را دارند.

 

وی همچنین به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای اتوبوس های بین شهری تاکید کرد و اظهار داشت: بر اساس این دستورالعمل ها مدیران پایانه‌ها نسبت به نظارت بهداشتی در محل‌های استراحت و تجمع رانندگان، سرویس‌های بهداشتی عمومی، گندزدایی سالن‌ها و صندلی‌های انتظار، نمازخانه‌ها، بوفه‌های موادغذایی، غرف و اغذیه فروشی‌ها اهتمام داشته باشند.

 

موحد با تاکید بر اینکه مسافران برای افزایش اطمینان و ایمنی در طول سفر از ماسک استفاده کنند، عنوان کرد: توصیه شده هنگام استفاده از «خودروهای سواری بین شهری» علاوه بر حفظ ظرفیت مسافرگیری، مسافران و رانندگان در طول سفر از ماسک استفاده کرده و سایر موارد بهداشتی از جمله ضدعفونی مکرر دست‌ها و استفاده از ماسک در طول سفر رعایت شود.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف به سامانه  ۲۰۰۰۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جهرم پیامک و یا به شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 988555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha