کمک مستقیم به کودکان کار جنبه حمایتی ندارد و آسیب ‌زا است

حیدری کفت:عموم شهروندان باید بدانند که کمک مستقیم به کودکان کار جنبه حمایتی ندارد و آسیب ‌زا است و این مهم باید در فضای عمومی جامعه اطلاع ‌رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا حیدری» امروز(۱۰ آبان) در یکصد و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با بیان اینکه بسیار خرسندیم که عزم جدی با هماهنگی دستگاه‌های دخیل در این بحث شکل گرفته و نتیجه‌بخش هم بوده است، گفت: در بحث ساماندهی کودکان کار و اجرای طرح سایبان مهر دو دغدغه و نگرانی وجود دارد.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: نخستین موضوع، استمرار طرح است؛ تلاش‌ها باید به نحوی صورت گیرد تا بتوانیم به بهترین شکل در معابر عمومی مدیریت شود و تدابیر لازم را در این خصوص بیاندیشیم.

 

وی اظهارکرد: دومین شرط موفقیت این طرح پیوند خوردن آن با مردم است؛ عموم شهروندان باید بدانند که کمک مستقیم به کودکان کار جنبه حمایتی ندارد و آسیب‌زاست و این مهم باید در فضای عمومی جامعه اطلاع‌رسانی شود، نیکوکاران خوش‌نام و اعضای خیرین شهر یار می‌توانند مردم را به این عرصه دعوت کنند تا مانع از کمک مستقیم به کودکان کار شویم.

 

حیدری با اشاره به نقش محوری دادستان محترم مشهد، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵، شهردار مشهد و به‌ویژه حوزه اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری و تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی آنها در بحث ساماندهی کودکان کار، گفت: اگر چنین فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه‌ای با مردم پیوند بخورد، به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید.

کد خبر 988583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha