ارائه تذکر زبانی در معابر عمومی استان فارس توسط سه هزار تیم امر به معروف و نهی از منکر

سردار بوعلی گفت: سه هزار تیم امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود که برای استفاده از ماسک به صورت گروه های سه تا پنج نفره به ارائه تذکر زبانی در معابر عمومی استان فارس می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (شنبه 10 آبان) از آغاز طرح «آمران سلامت-پشتیبانان مدافعان سلامت» در استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این طرح با مشارکت 10 هزار بسیجی در سطح استان اجرا می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: بدین ترتیب سه هزار تیم امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود که برای استفاده از ماسک به صورت گروه های سه تا پنج نفره به ارائه تذکر زبانی در معابر عمومی می پردازند.

وی اضافه کرد: با دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز هماهنگی شده است تا گروه های جهادی بسیج برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سه گروه دارای تخصص، تحصیلات مرتبط و تحصیلات غیر مرتبط به یاری مدافعان سلامت در امور پشتیبانی و سازمان دهی بپردازند.

فرمانده سپاه فجر استان با اشاره به نقش مساجد در اجرای طرح «آمران سلامت-پشتیبانان مدافعان سلامت» در فارس بیان کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و پایگاه ها و تیم های امر به معروف «رضویون» شهرستان های استان نیز به ارائه تذکر زبانی در زمینه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محدوده جغرافیایی خود می پرازند.

کد خبر 988598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha