اربعین آیت‌الله میرسجادی در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام میرسجادی گفت: مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله سیدمحمدحسین میرسجادی، امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) ۱۵ آبان ماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید علی میرسجادی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله «سیدمحمدحسین میرسجادی» امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) 15 آبان ماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار می شود، اظهار کرد: این مراسم از ساعت 10 صبح آغاز می شود و به دلیل شرایط خاص مربوط به شیوع ویروس کرونا حداکثر به مدت یک ساعت ادامه می یابد.

 

امام جماعت نائب مسجد امام سجاد (ع) (واقع در تهران، خیابان شوش، خیابان انبار گندم) افزود: بنده با تایید مرکز رسیدگی به امور مساجد امام جماعت راتب این مسجد شدم و تلاش داریم راه مرحوم آیت الله میرسجادی را در برگزاری برنامه های مفید و موثر و جذب سل جوان ادامه دهیم.

 

وی درباره برگزاری جلسات درس خارج فقه و اصول مرحوم میرسجادی، گفت: این جلسات فعلا برگزار نمی شود ولی امیدوار هستیم بتوانیم این کلاس درس را یک بار دیگر در مسجد امام سجاد (ع) برگزار کنیم.

 

میرسجادی در ادامه با بیان اینکه نماز جماعت و مراسم در مناسبت های مختلف با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد امام سجاد (ع) برگزار می شود، اظهار کرد: کمک مومنانه به نیازمندان که توسط مرحوم میرسجادی در قالب مجموعه خیریه و به صورت ماهیانه صورت می گرفت و همسو با توصیه مقام معظم رهبری در دوره شیوع ویروس کرونا در ایام پر برکت و پر سرور ماه ربیع الاول همچنین ادامه خواهد یافت.

 

یادآور می شود، سید محمدحسین میر سجادى فرزند آیت ‌الله سید میر بادکوبه‌اى (مرحوم سید میر بادکوبه‌اى داماد آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانى، زعیم جهان تشیع بودند) و نوه دخترى مرحوم سید ابوالحسن اصفهانى در ۱۲ شعبان سال ۱۳۵۷قمری، در نجف اشرف متولد شد و ششم مهرماه 1399 دار فانی را وداع گفت. پیکر وی در روز جمعه، یازدهم مهرماه، در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهر ری تشییع و در همین بارگاه به خاک سپرده شد.

کد خبر 988611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha