واریز ۲۰۰ میلیارد تومان برای دهیاری های فارس در سال ۹۸

پاک فطرت گفت: علیرغم وجود مشکلات ۲۰۰ میلیارد تومان واریزی برای دهیاری ها در استان فارس در سال ۹۸ واریزی داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید کمال پاک فطرت»، امروز (شنبه 10 آبان) مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با حضور در بخش «فورگ» داراب و در جمع فرهنگیان، دهیاران و اعضای شوراهای روستاهای این بخش گفت: بخش «فورگ» داراب می تواند به قطب اقتصادی جنوب استان فارس تبدیل شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس ادامه داد: از زمان تشکیل دهیاری ها در سال 82 شاهد انجام اقدامات مطلوبی در روستاهای استان بوده ایم.

وی با اشاره به رشد پنج برابری بودجه دهیاری ها بیان کرد: این بودجه از سال 92 تاکنون به 25 هزار میلیارد تومان رسیده و رشدی پنج برابری داشته است.

پاک فطرت با اشاره به مشکلات سال 98 گفت: علیرغم وجود این مشکلات 200 میلیارد تومان واریزی برای دهیاری ها در استان فارس واریزی داشتیم.

وی با تاکید بر لزوم حرکت دهیاری ها به سمت خودکفایی افزود: توجه به مبحث آب، اشتغال زایی و کسب درآمد پایدار موجب خودکفایی دهیاری ها می شود که متاسفانه دهیاران روستاهای فارس به آن توجه جدی نکرده اند.

پاک فطرت اضافه کرد: با اعطای بیش از 700 میلیارد تومان تسهیلات در استان به روستائیان بیش از 12 هزار اشتغال پایدار در روستاها ایجاد شده است.

وی با اشاره به تامین امنیت شغلی دهیاران بیان کرد: در این خصوص پیگیری هایی از طریق وزارتخانه و نمایندگان مجلس به انجام رسانده ایم.

کد خبر 988634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha