اولین دوره مسابقه فرازخوانی قرآن کریم «طنین وحدت» برگزار می شود

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اولین دوره مسابقه فراز خوانی قرآن کریم با عنوان «طنین وحدت» به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اولین دوره مسابقه فراز خوانی قرآن کریم با عنوان «طنین وحدت» به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقه با محوریت آیات وحدت اسلامی و با هدف ترویج آموزه های ناب قرآنی بر لزوم وحدت میان فرق و مذاهب اجرای می شود.

 

این مقام مسئول افزود: علاقمندان می توانند با توجه به اطلاعات و توانمندی خود در سئوالات قرآنی در دو بخش عمومی و تخصصی این مسابقه شرکت کنند.

 

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرامی این مسابقه به نشانی taninevahdat ضمن آشنایی با مراحل و جزئیات مسابقه به سئوالات نیز پاسخ دهند.

 

طاهری تاکید کرد: به 17 نفر از برگزیدگان این مسابقه قرآنی جوایز ارزنده ای به قید قرعه اهدا خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: علاقمندان تا 13 آبان ماه فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنندگان و اسامی برگزیدگان نیز 30 آبان ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) معرفی خواهند شد.

 

طاهری بیان کرد: از همه شهروندان دعوت می شود تا با مشارکت در این مسابقه قرآنی زمینه گسترش وحدت اسلامی در جامعه را فراهم کنند.

 

کد خبر 988816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha