اجرای ویژه برنامه روز دانش آموز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی از تدارک ویژه برنامه‌های مجازی کانون استان به مناسبت بزرگداشت روز ۱۳ آبان خبر داد.

«جواد زاهدی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: به مناسبت هفته وحدت ویژه برنامه‌ای با عنوان هر روز با یک قصه نبوی توسط انجمن قصه گویی کانون استان تدارک دیده شده است که در هر یک از ایام هفته وحدت یک اثر از آثار منتخب قصه گویی مراکز استان در پیج این انجمن به آدرس ghesehgouee_azargharbi بارگذاری می شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی افزود: کودکان، آثار ادبی خود را در قالب شعر، دلنوشته و داستان کوتاه با مضامین ۱۳ آبان در بستر فضای مجازی تولید می کنند.
 

این مسئول با بیان اینکه آثار منتخب اعضا و مربیان کانون استان در روز ۱۳ آبان در صفحه رسمی کانون استان به آدرس kanoonparvaresh_azargharbi منتشر می شود، گفت: از دیگر برنامه‌های شاخص هفته وحدت کانون استان که از ۸ آبان شروع شده است می‌توان به شعرخوانی، معرفی شخصیت پیامبر اسلام(ص)، معرفی کتاب‌های مرتبط با هفته وحدت و معرفی سیره‌های نبوی اشاره کرد.

زاهدی بیان کرد: از آغاز شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های کانون از طریق فضای مجازی ادامه یافت و آثار فاخر و ارزشمندی در مراکز کانون استان تولید و منتشر شد که علاوه بر کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، کودکان و نوجوانان سراسر کشور نیز از طریق پرتال سراسری kpf.ir به این آثار دسترسی دارند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه امروزه تبلور هم‌زیستی مسالمت‌آمیز شیعه و سنی در استان آذربایجان‌غربی را می توان به عینه در میان کودکان، نوجوانان و مربیان کانون استان مشاهده کرد، اظهار کرد: بدون توجه به سنگ‌اندازی‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و در راستای تحقق آرمان‌های والای فرهنگی، با تشریک مساعی برای اعتلای کشور عزیزمان در تلاشند.
 

 

کد خبر 988845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha