برگزاری ۲۲ عنوان برنامه همزمان با هفته وحدت در همدان

حجت الاسلام نظیری گفت: ۲۲ عنوان برنامه با محوریت تبیین شخصیت و معرفی حضرت محمد(ص) به عنوان نماد رحمت و استکبارستیز هفته وحدت در سراسر استان همدان برگزاری می شود.

حجت الاسلام «محمدهادی نظیری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: هفته وحدت فرصتی برای نشان دادن اتحاد مسلمانان به دشمنان است و این انسجام و یکپارچگی، همواره نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کرده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: امروز در شرایطی که جهان از تنزل اخلاقی رنج می برد، عده ای نادان و فریب خورده در کشورهای اروپایی تلاش دارند با توهین و بی ادبی نسبت به مقدسات دینی، اقدامات ضعیف خود را در زیر شعار فریبنده آزادی بیان بپوشانند و عجز خود را در مقابله با مشکلاتی که دامنگیرشان است، از نگاه افکار عمومی  دور کنند.

 

وی ادامه داد: بی تردید این انسانهای ضعیف و نا آگاه ، ذره ای با انوار هدایت بخش پیامبر گرانقدر اسلام (ص) آشنایی ندارند تا دریابند هر آنچه انسان مدرن محتاج آن است، در سایه عنایت آن انسان کامل و ائمه هدی علیهم السلام تحقق می یابد و این انوار قدسی پیامبر خاتم(ص) است که می تواند موجب گسترش اخلاق, وحدت و موّدت در دنیا شود و  آدمی را از جهل و گمراهی دور کند .

 

حجت الاسلام نظیری افزود: ۲۲ عنوان برنامه با محوریت تبیین شخصیت و معرفی حضرت محمد(ص) به عنوان نماد رحمت و استکبارستیز هفته وحدت در سراسر این استان برگزار می شود.

 

وی هماهنگی با مساجد و هیات‌های مذهبی برای فضاسازی و نصب پرچم، تهیه محتوای تبلیغی برای فعالان شبکه مبلغان و اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان همدان به منظور تبلیغ چهره به چهره را از جمله برنامه‌ها برشمرد.

 

وی  یادآور شد: اقداماتی به منظور هماهنگی با هیات‌های مذهبی برای اجرای برنامه در فضای مجازی و اجرای سرود‌های خیابانی و برپایی کاروان‌های شادی در صورت موافقت ستاد‌های کرونای شهرستان‌ها صورت گرفته است

 

 

کد خبر 988859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha