نظارت بر خودروهای مسافربری در راستای کنترل شیوع کرونا در خفر

رحمانیان گفت: در راستای استفاده همگانی از ماسک و رعايت اصول بهداشتی از خودرو های حمل و نقل بین شهری، تاکسی تلفنی های درون شهری و جايگاه های پمپ بنزين نظارت شد.

«محمد رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به تشدید نظارت ها در راستای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر گفت: نظارت كارشناسان واحد بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت خفر بر خودروهای حمل و نقل بین شهری و تاکسی تلفنی های درون شهری انجام شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در راستای استفاده همگانی از ماسک و رعايت اصول بهداشتی از خودرو های حمل و نقل بین شهری، تاکسی تلفنی های درون شهری و جايگاه های پمپ بنزين نظارت شد.

 

وی بیان کرد: استفاده از ماسک، نصب پلاستیک های جداکننده راننده از سرنشین ها و ضدعفونی مرتب دستگیره ها از مواردی است كه رانندگان وسايل حمل و نقل بين شهری و درون شهری می بايست به آن توجه كنند.

 

رحمانیان همچنین به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و تعطیلی مراکز پر تردد و پرخطر در بخش «کردیان» شهرستان جهرم نیز اشاره کرد و گفت: بازدید میدانی بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، نماینده بخشداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی از نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر «قطب آباد» در راستای طرح تشدید بازرسی های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و بررسی تهدیدات و راهکارهای اجرایی آن انجام شده است.

کد خبر 988925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha