اقدام توهین‌آمیز دولت فرانسه اهانت به احساسات میلیون‌ها مسلمان است

حجت‌الاسلام مجید طاهری با بیان اینکه اقدام توهین‌آمیز فرانسه، اهانت به احساسات میلیون‌ها مسلمان است، گفت: پیامبر(ص) مظهر وحدت و یکپارچگی است و الگوی کاملی برای مسلمانان جهان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت‌الاسلام مجید طاهری رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان کردستان در مراسم اهتزاز پرچم مزین به نام رسول خدا که در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار شد، اهانت دولت فرانسه به ساحت پیامبر را توهین به والاترین مقدسات مسلمانان دانست و بیان کرد: این اقدام توهین‌آمیز فرانسه، اهانت به احساسات میلیون‌ها مسلمان است که موجب شگفتی و نارضایتی انسان‌های آزاده و خردمند در سراسر جهان شده است.

 

وی یادآور شد: در هفته وحدت قرار داریم و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در واکنش به اهانت دولت فرانسه پرچم مزین به نام پیامبر رحمت و مهربانی را به اهتزاز در می‌آورند و نشان می‌دهند که پیامبر در قلوب همه مسلمین جاری است.

 

وی اضافه کرد: پیامبر مظهر وحدت و یکپارچگی است و الگوی کاملی برای مسلمانان جهان به شمار می‌رود.

 

متین سفیری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: به پیشنهاد جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد استان کردستان و بسیج حقوقدانان استان کردستان و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان پرچم مزین  به نام رسول خدا در محوطه دانشگاه به اهتزاز درآمد.

 

وی با اشاره به اینکه اهانت دولت فرانسه به ساحت مقدس رسول خدا قلوب همه مسلمانان جهان را به درد آورد، اعلام کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که وحدت امت اسلامی بیش از پیش خواهد شد و مسلمانان در برابر اهانت به مقدساتشان کوتاه نخواهند آمد.

 

 وی خاطر نشان کرد: اهتزار پرچم‌های مزین به نام محمد رسول الله(ص) در دانشگاه بیانگر عشق و علاقه جوانان این مرز و بوم به پیامبر اکرم است.

 

در این آئین مراسم دف‌نوازی و مولودی‌خوانی اجرا و پرچم مزین به نام حضرت محمد(ص) با حضور مسوولان، اساتید، کارکنان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دوستداران آن حضرت با رعایت پرتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

کد خبر 988983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha