حضور گروه های جهادی و تبلیغی در کنار کادر درمان، کارهای زیادی را به سرانجام رساند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام مقام رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: جهادی که علوم پزشکی کرمان در کرونا انجام داد چشمگیر و زنده کننده خاطرات هشت سال دفاع مقدس بود و گروه های جهادی و تبلیغی هم در بیمارستان ها حضور یافتند و کارهای زیادی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام علی عارفی، بعد از ظهر یکشنبه(۱۱ آبان) در نشست فرمانده و معاونان سپاه ثارالله استان با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی گفت: جهادی که علوم پزشکی کرمان در کرونا انجام داد چشمگیر و زنده کننده خاطرات هشت سال دفاع مقدس بود؛ جهادی که به فرماندهی هیئت رییسه دانشگاه در حال انجام است و با هیچ چیز از نظر مالی جبران نمی شود اما خدا حتماً جبران خواهد کرد.

 

 

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام مقام رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان به حضور گروههای جهادی و تبلیغی در بیمارستان ها و رزمایش مواسات اشاره و بیان کرد: در مجموع بیش از ۳ هزار بسته معیشتی و غذای گرم و نیز نیازهای بهداشتی به خانواده ها رسانده و کارهای زیادی انجام شد.

 

 

وی رسیدگی به خانواده های کرونایی و کادر دانشگاهی مبتلا به کووید ۱۹ را نمونه دیگری از عرصه فعالیت های جهادی در دوره کرونا عنوان و تصریح کرد: حضور سپاه در کنار کادر درمان آرامش بخش است زیرا هر کجا سپاه وارد شده برکات زیادی دیدیم.

 

 

حجت الاسلام عارفی خاطرنشان کرد: پزشکان ما نبریدند و روی پا هستند زیرا جانفشان هستند و دشمن را خسته می دانند؛ امیدواریم در این آزمایش سخت روسفید بیرون بیاییم و ملت آسیب کمتری ببینند‌.

 

 

در ادامه حجت الاسلام علی عرب پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به سخنی از شهید سلیمانی که در عملیات مهران گفته بود من در حال حاضر چیزی ندارم اما یک گردان دارم که خوب گریه می کنند؛ ادامه داد: در این بیماری تحمیلی هم ما یک گردان کامل طلبه مجهز و ایثارگر به تمام‌معنا داریم تا کمک کادر درمان باشند و با همین بضاعت کم و با امکانات دفتر نمایندگی و مباحث تعمیق معنویت و... در کنار شما هستیم.

کد خبر 988989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha