کسب رتبه برتر فارس در طرح ملی «تلاوت»

سهرابی گفت: استان فارس در طرح ملی «تلاوت»، موفق به تربیت تعداد ۳۰۰ نفر از دانش آموزان نخبه شده و رتبه ممتاز کشوری در این زمینه را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (یکشنبه 11 آبان) با اشاره به عملکرد موسسه قرآنی «ذکر جمیل» فارس به خبرنگاران گفت: این موسسه قرآنی در 9 ماه گذشته و با همکاری مدیریت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی فارس به اجرای طرح ملی «تلاوت» پرداخته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: طرح ملی «تلاوت»، طرحی 6 ساله برای استعداد یابی و تربیت نخبگان قرآنی در زمینه صوت و لحن برای دانش آموزان پسر سنین 8 تا 14 سال و دختر 10 تا 15 سال با حضور اساتید برجسته استانی است.

وی اضافه کرد: استان فارس در این طرح ملی، موفق به تربیت تعداد 300 نفر از دانش آموزان نخبه شده و رتبه ممتاز کشوری در این زمینه را کسب کرده است.

سهرابی با تاکید بر قرار گرفتن استان بوشهر به عنوان زیرمجموعه این طرح در استان فارس بیان کرد: با قرار گرفتن این استان در طرح فارس، تبلیغات دوره جدید طرح ملی «تلاوت» از اول تا 20 آبان آغاز شده و دانش آموزان می توانند برای ثبت نام با شماره 09176033568 تماس بگیرند و یا از طریق سایت ملی www.melitelavat.ir اقدام به ثبت نام کنند.

کد خبر 989025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha