برگزاری ویژه برنامه ولادت حضرت رسول(ص) در مسجد جامع اباتر

رفعتی از برگزاری ویژه برنامه ولادت حضرت رسول(ص) و امام صادق(ع) در مسجد جامع اباتر خبر داد.

«هادی رفعتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته وحدت اظهارکرد: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مسجد جامع اباتر برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(ع) مسجد جامع اباتر افزود: همچنین برگزاری مسابقه و اهدای جوایز به نمازگزاران همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌ها در روز دوشنبه(12آبان) همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء است.

 

وی گفت: در این مراسم در خصوص مهرورزی، هفته وحدت و ابعاد مختلف شخصیتی پیامبر اکرم(ص) سخنرانی شده و تلاش می‌شود که با برپایی مسابقه فرهنگی و کتاب‌خوانی گوشه‌هایی از سیره نبوی برای مردم به‌ویژه نسل جوان بیان شود.

 

رفعتی با اشاره به اینکه ایام هفته وحدت برای همه مسلمانان ایام مبارکی است تصریح کرد: وحدت مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین اصل در ماندگاری اسلام و مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه این دینی الهی است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(ع) مسجد جامع اباتر خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت مسجد جامع در سطح شهرک اباتر استقبال بسیار خوبی از برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری امام مهدی (ع) در سطح این شهرک انجام می‌شود.

 

کد خبر 989034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha