۱۳ آبان نماد مبارزه با ظلم و حق طلبی و استکبارستیزی است

صفرپور با اشاره به واقعه ۱۳ آبان گفت: این رویداد، نماد مبارزه با ظلم و حق طلبی و استکبار ستیزی و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است.

«نورالله صفرپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: امام خمینی(ره) همواره به دانش‌آموزان و دانشجویان توجه ویژه‌ای داشتند.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا افزود: امام راحل با ایجاد روحیه خودباوری و ایمان در اقشار مختلف جامعه، کشور ایران را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دادند.

 

وی با اشاره به واقعه ۱۳ آبان گفت: این رویداد، نماد مبارزه با ظلم و حق طلبی و استکبار ستیزی و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است.

 

صفرپور با بیان اینکه 13 آبان برگ زرین و مقطع حساس دوران انقلاب و بیانگر روحیه استکبارستیزی ملت ایران است تصریح کرد: ملت ایران با تاسی از قیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) در مقابل استکبار جهانی به ویژه آمریکا ایستاده است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به سه واقع تبعید حضرت امام(ره) در سال 43، شهادت دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام بیان کرد:  این سه رویداد مهم یوم الله 13 آبان است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز راه نفوذ آمریکا در انقلاب اسلامی بسته شده است خاطرنشان کرد: این باعث عصبانیت آنها شده و باید بگوییم آمریکا باید از این عصبانیت بمیرد.

کد خبر 989040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha