صهیونیسم پشت پرده اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) است

لیلی‌زاده با بیان اینکه صهیونیسم پشت پرده اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اکرم (ص) است گفت: رفتار دوگانه دولت فرانسه در قبال نشریه فرانسوی و ممنوعیت پرداختن به هولوکاست در این کشور به خاطر نفوذ صهیونیسم است.

«محمدرضا لیلی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی به پیامبر و حمایت دولت فرانسه از این نشریه موهن اظهار کرد: توهین‌های رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر (ص) در واقع نیت کشورهای طرفدار صهیونیسم در دشمنی با اسلام را آشکار کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه دزفول با اشاره به آیه هشت سوره مبارکه صف تصریح کرد: در واقع این توهین‌ها برخاسته از یک جریان خاص است که با حمایت کامل کشورهای مستکبر صورت می‌گیرد.

 

وی این اقدام را رفتاری خیانتکارانه عنوان کرد و افزود: امروز جهان شاهد ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق و برق غربی و لیبرالیسم است لذا آنها با و ترس از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت به دنبال اسلام هراسی هستند.

 

لیلی‌زاده با اشاره به وجود یک و نیم میلیارد مسلمان جهان اضافه کرد: توهین به پیامبر اعظم در حالی صورت می‌گیرد که دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمان جهان با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی مقابله کنند.

 

وی آزادی بیان را بازیچه‌ای از سوی کشورهای عربی دانست و بیان کرد: کشورهایی که خود را مهد دموکراسی می‌دانند از نشریه موهن به پیامبر (ص) به بهانه آزادی بیان حمایت می‌کنند اما در این کشورها هر گونه اظهارنظر یا سوال در خصوص هولوکاست ممنوع است و این نشان می‌دهد صهیونیسم و اسرائیل در اینگونه اهانت‌ها و برنامه‌ها نقش پشت پرده دارند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت دزفول ابراز کرد: برای مسلمانان و آزادگان جهان واضح و مبرهن است که این‌گونه حرکات زشت و ناپسند ایادی استکبار نخواهد توانست موج اسلام خواهی و گرایش به معنویت و فطرت انسانی را کم فروغ کرده و سرپوشی بر اقدامات اشغال‌گرانه رژیم کودک‌کش و سفاک اسرائیل و حامیان آنان بگذارد و بدون شک پیام روشن و انسان‌ساز اسلام بیش از پیش همچون خورشیدی تابان به گوش جهانیان خواهد رسید.

 

وی در پایان یاد آور شد: قطعا مسلمانان جهان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل این توهین آشکار و حرکات مذبوحانه دنیای غرب مانند همیشه محکم و با صلابت خواهند ایستاد و هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکرده و نسبت به این مسئله سکوت نخواهند کرد.

 

کد خبر 989083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha