برگزاری کارگاه آموزش حفظ قرآن در فضای مجازی به همت آستان قدس علوی

خادمین مرکز قرآن کریم وابسته به آستان علوی در فضای مجازی هر هفته یک کارگاه آموزش حفظ قرآن کریم و با حضور بیش از ۲۰۰ قرآن آموز برگزار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از واحد اطلاع رسانی آستان قدس علوی، به همت خادمین مرکز قرآن کریم وابسته به آستان علوی  هر هفته یک کارگاه آموزش حفظ قرآن کریم تحت عنوان (شیوه های حفظ و یادآوری قرآن کریم) و با حضور بیش از 200 قرآن آموز در فضای مجازی برگزار می شود.

صفاء الحمداني از كارشناسان حفظ قرآن كريم كه بعنوان استاد آموزگار در این کارگاه آموزشی حضور دارد در این رابطه عنوان کرد: این کارگاه توسط واحد آموزش قرآن در مرکز قرآن کریم برگزار می شود و بيش از 200 قرآن آموز را دربرمی گیرد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی از تجارب و راهکارهای معروف و مطابق با استاندارهای جهانی در حفظ قرآن کریم بهره می گیریم و علاوه بر آن قرآن آموزان را با تجارب شخصی حافظان در روند حفظ قرآن و سایر اساتید قرآن این مرکز آشنا می کنیم.

الحمدانی درباره روند برگزاری اين کارگاه آموزشی گفت: اين كارگاه شامل شش جلسه طی شش هفته و در فضای مجازی برگزار می شود و قرآن آموزان و داوطلبان در هر جلسه پرسشها و تجارب و مشکلات خود را در حفظ قرآن مطرح می کنند و به آنها پاسخ داده می شود.

کد خبر 989106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha