هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است

حجت الاسلام داداش زاده گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است که در این زمینه علمای اهل تشیع و تسنن باید به صورت جدی ورود پیدا کنند.

«حجت‌الاسلام محمد داداش زاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: نامگذاری ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به نام «هفته وحدت» از سوی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) ناشی از هوشمندی و آینده نگری ایشان بود، چراکه امام راحل سالها قبل خطر تفرقه افکنی دشمنان بین مسلمین را درک و با این اقدام هوشمندانه قصد ایجاد اخوت و برادری بین مسلمین را داشتند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان  آذربایجان غربی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب داشتن وحدت را لازمه ایجاد تمدن نوین اسلامی میدانند و این همان نگاهی است که ایشان به رابطه آینده جهان و داشتن وحدت مسلمانان تأکید می فرمایند.

وی تصریح کرد: امروزه و در این برهه حساس روی موضوعی که ما مسلمانان می‌توانیم بر آن وحدت داشته باشیم مقوله مهم رهبری است و امت اسلامی یکپارچه رهبر آینده را حضرت مهدی (عج) می‌دانند و این امر مهم یکی از مواردی است که رهبر عظیم الشأن انقلاب بر آن تاکید دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغیه مقام معظم رهبری در این مقطع و برهه زمانی باید اولویت علما و روحانیون باشد، خاطر نشان کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است که در این زمینه علمای اهل تشیع و تسنن باید به صورت جدی ورود پیدا کنند.

حجت‌الاسلام داداش زاده بیان کرد: اهانت شرم آور و ضد اخلاقی مکرون در خصوص نبی مکرم اسلام (ص)  نشان از ترس کفار از توسعه و پیشرفت دین نبوی در سرتاسر جهان دارد.

وی تاکید کرد: بی شک اینگونه بی احترامی ها دل های بیشتری را به سمت دین اسلام می کشاند و هیچ توطئه ای نمی تواند جلودار گسترش روز افزون اسلام گرایی در جوامع غربی شود.

وی در پایان سخنان خود به فرمایش گوهر بار امام خمینی (ره) در زمینه دسیسه شوم دشمنان درخصوص ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی اشاره کرد که فرمودند، «امروز اختلاف بین ما تنها به نفع آنهایی است که نه به مذهب شیعه اعتقاد دارند و نه به مذهب حنفی و یا سایر فرق آنها، می خواهند نه این باشد نه آن، راه را این طور می دانند که بین شما و ما اختلاف بیندازند».

کد خبر 989156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha