عدم برپایی موکب «الحسین» به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در سالروز میلاد پیامبر (ص)

بهمن زادگان گفت: به سبب وخیم بودن وضعیت کرونا در شهرستان جهرم، موکب «الحسین (ع)» در سالروز میلاد پیامبر (ص) برپا نمی شود.

«محمد صادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با وجود اعلام قبلی مبنی بر برگزاری مراسم شب میلاد حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) با توجه به آمار روزافزون بیماران کرونایی از راه اندازی موکب «الحسین (ع)» در شب هفدهم ربیع الاول معذور هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» افزود: این تصمیم به منظور حفظ جان همشهریان و پاسداشت زحمات ارزنده و جهادی کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از این از سوی کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» و به مناسبت های مختلف برنامه هایی در این موکب برگزار شده است، عنوان کرد: این موکب در ایام دهه آخر ماه صفر، ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) و سالروز آغاز امامت حضرت امام عصر (عج) برپا بوده است.

 

بهمن زادگان خاطرنشان کرد: این در حالی است که به همت کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» هر سال در مناسبت های مختلف در مسجد «صاحب الزمان (عج)» پذیرای همشهریان و اهالی مسجد با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی بودیم که امسال به سبب شیوع و گستردگی بیماری کرونا از این حیث محروم هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک و با رفع ویروس منحوس کرونا میزبان قدوم پرخیر و برکت شما در موکب «الحسین (ع)» باشیم.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 989200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha