دشمنان اسلام از وحدت و انسجام مسلمین در دفاع از مقدسات دینی می ترسند

عضو هیئت علمی جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: دشمنان اسلام از وحدت و انسجام و یکدلی مسلمین جهان در دفاع از مقدسات دینی خود به خصوص پیامبر اکرم(ص) به شدت می هراسند.

«زهرا تاجیک» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت هفته وحدت و نیز محکومیت اهانت های بی شرمانه اخیر نسبت به اسلام و پیامبر اعظم (ص) در کشور فرانسه اظهار داشت: البته این قبیل توهین ها و گستاخی ها در دنیای غرب علیه مقدسات اسلامی برای اولین باره نبوده و قطعاً برای آخرین بار نیز نخواهد بود و همه این ها نشان از خباثت و رذالت هتاکان و حامیان آن هاست که متاسفانه شعار آزادی بیان و حقوق بشر را نیز سر می دهند.

 

عضو هیئت علمی جامعه الزهرا(س) افزود: در این روزها خشم و انزجار جهانی مسلمین باعث شد که تظاهرات و اجتماعات گسترده ای در بلاد مختلف اسلامی شکل بگیرد، هر چند که شیوع کرونا مانع از این بود که این اجتماعات باشکوه و عظمت بیشتری باشد، اما با این حال مسلمانان نشان دادند که در دفاع از مقدسات خود و به ویژه نبی مکرم(ص) تا چه حد راسخ و باورمند هستند.

 


عضو انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه قم همچنین گفت: در کنار این اعتراضات، تحریم کالاهای فرانسوی از سوی مسلمانان یکی از راه های مؤثری است که می تواند به دشمنان اسلام ضربه بزند به خصوص در وضعیت کرونایی که اقتصاد کشورهای غربی نیز به شدت متزلزل شده است.

 


وی افزود: آن ها باید بدانند که جهان اسلام قدرتمندتر از آن است که بسی فراتر از تحریم اقتصادی به گستاخان جواب بدهد، کما این که در حال حاضر رئیس جمهور فرانسه باید به شکل رسمی از مسلمانان جهان عذرخواهی کند و جلوی تکرار این هتاکی ها و بی حرمتی ها به مقدسات اسلامی را بگیرد.

 


تاجیک خاطرنشان کرد: در این روزها که همزمان با هفته وحدت نیز شده، در جای جای عالم، شاهد وحدت و همدلی و همفکری مسلمانان اعم از شیعه و سنی در دفاع از دین اسلام و پیامبر رحمت بوده ایم و باید این فضای همدلانه علیه استکبار جهانی و دشمنان دین و مکتب روز به روز تقویت شود.

 


وی بیان داشت: حتی فراتر از جهان اسلام، بسیاری از پیروان ادیان دیگر نیز این اهانت ها را به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) محکوم کردند و این مساله تأییدی است بر این حقیقت که رسول الله(ص) فقط متعلق به مسلمین نیست بلکه شخصیتی جهانی است که به همه بشریت تعلق دارد و هتاکان و حامیان آن ها در واقع نه فقط به یک دین و پیامبر، بلکه به همه ادیان و پیامبران الهی توهین کرده اند.

کد خبر 989222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha