برنامه‌های ایام الله ۱۳ آبان ماه در بستر فضازی مجازی برگزارمی شود

حجت الاسلام قندهاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از این ویروس، برنامه‌های ۱۳ آبان امسال به صورت حضوری و تجمعی برگزار نمی‌شود.

حجت الاسلام «غلامرضا قندهاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ با بیان اینکه برنامه‌های ایام الله ۱۳ آبان ماه بستر فضازی مجازی برگزار می شود گفت: باید فلسفه این روز مهم به خوبی درجامعه تبیین شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان 13آبان را روز یادآوری وقایع مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی عنوان کردوگفت: این روز به عنوان روزی به یاد ماندنی به ثبت رسیده که در آن ترفندهای شوم استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ما برملا شد.

 

وی به مناسبت های مهم این روز از جمله به تبعید حضرت امام خمینی (ره)، شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره داشت وگفت: از این رو بزرگداشت این روز در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

حجت الاسلام قندهاری از برگزاری برنامه های متعدد به مناسبت هفته ی وحدت ، میلاد پیامبر اکرم (ص)، میلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) و یوم الله 13 آبان در بستر فضای مجازی خبردادوافزود: مسابقه کتابخوانی با عنوان رحمةٌ للعالمین ویژه عموم مردم استان سمنان برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان  گفت:علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به سایت رسمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به آدرس semnan.ccoip.ir مراجعه و پاسخ های صحیح را در قالب یک کد ۱۵ رقمی به سامانه پیامکی  ۶۶۰۰۰۲۳۰۳۸ پیامک کنند.

 

وی مهلت شرکت در مسابقه و ارسال پاسخ تا  ۲۰ آبان ماه سال جاری اعلام کردوافزود: به شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح را ارسال کنند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

 

حجت الاسلام قندهاری از برپایی ایستگاه های فرهنگی درتمام شهرهای استان خبردادوافزود: در این ایستگاه ها شاخه های گل، ماسک ومواد ضدعفونی بهداشتی توزیع خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان برگزاری نشست دانش آموزی درفضای مجازی،راه اندازی پویش مردمی عشلق محمد،نورافشانی ، برگزاری رژه خودرویی وموتوری، فضا سازی شهری با شعار من عاشق محمدم و نصب پوستر درتاکسی واتوبوس ها و... را از دیگر برنامه های هفته ی وحدت ، میلاد پیامبر اکرم (ص)، میلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) و یوم الله 13 آبان عنوان کردوافزود: ۱۵موشن استوری توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تولید شده در فضای مجازی منتشر می شود.

 

کد خبر 989263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha