اجرای طرح هفتگی ختم قرآن کریم به نیت شفای بیماران کرونایی

تابعی گفت: یکی از برنامه های کانون قرآن آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی برگزاری طرح هفتگی ختم دسته جمعی قرآن کریم به نیت سلامتی امام زمان (عج) و شفای بیماران کرونایی است.

«حسین تابعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مبتلا شدن جمع کثیری از هموطنان به این بیماری، مردم متدین خراسان جنوبی با همکاری کانون قرآن آستان قدس رضوی دوره ختم دسته جمعی قرآن کریم برگزار می کند.

 

مسئول کانون  قرآن خادمیاران رضوی خراسان جنوبی گفت: در طرح قرائت قرآن کریم، سوره «انعام» را به نیت شفای بیماران در نظر گرفته ایم تا به برکت این کتاب آسمانی و همچنین توسل به ائمه اطهار (ع)، بیماری از جامعه زدوده شود.

 

وی با بیان اینکه در احادیث و روایات برای تلاوت سوره انعام آثار و برکات بی شماری ذکر شده است که برخی از خواص این سوره آمرزش گناهان، در امان ماندن از شر شیطان، شفای مریض و برآوره شدن حاجات است، تصریح کرد: امام باقر علیه السلام فرمودند «هرگاه به بیماری ای دچار شدی و از آن می ترسی که به تو زیان برساند، سوره انعام را قرائت کن، زیرا با قرائت این سوره آنچه از این بیماری بیم داری به تو نخواهد رسید».

 

تابعی ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۰ ختم دسته جمعی قرآن و تعداد ۵۰ ختم سوره انعام توسط خادمیاران رضوی و مردم متدین استان قرائت شده است.

 

مسئول کانون  قرآن خادمیاران رضوی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این امر معنوی همچنان با برگزاری هر هفته  یک ختم قرآن و ختم سوره انعام برای شفای بیماران به ویژه بیماران درگیر با ویروس کرونا و تعجیل در ظهور  امام زمان (عج) در حال برگزاری است.

 

 

کد خبر 989266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha