برگزاری مسابقه مجازی استانی همزمان با میلاد پیامبراکرم (ص)

معتمدی از برگزاری مسابقه مجازی استانی همزمان با میلاد پیامبراکرم (ص) به همت کانون مهدویت دانشگاه فرهنگیان امام رضا (ع) اندیمشک خبر داد و گفت: این مسابقه در ۲ بخش معلمان و دانشجو معلمان خوزستانی و در ۱۲ محور در حال برگزاری است.

«رضا معتمدی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص)، از برگزاری مسابقه مجازی استانی همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به همت کانون مهدویت دانشگاه فرهنگیان امام رضا (ع) اندیمشک در حال پیگیری است.

 

دبیر کانون مهدویت دانشگاه فرهنگیان امام رضا (ع) اندیمشک با اشاره به اینکه این مسابقه در ۲ بخش معلمان و دانشجو معلمان خوزستانی در حال برگزاری است افزود: دلنوشته، متن ادبی، پادکست، طراحی پوستر، ساخت کلیپ، عکاسی، نقاشی، مناجات خوانی، مولودی خوانی، قرائت دعای فرج، قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج) و قرائت بخشی از دعای ندبه، محورهای این مسابقه هستند.

 

وی اذعان کرد: ایجاد انگیزه و تلاش همکاران فرهنگی در زمینه مهدویت و مسائل مذهبی، جذب حداکثری فرهنگیان در کانون‌های مهدویت و استفاده از ظرفیت آنها و اتحاد و همدلی بین فرهنگیان از اهداف برگزاری مسابقه مجازی استانی به مناسبت میلاد نبی‌اکرم (ص) هستند.

 

معتمدی با بیان اینکه علاقه‌مندان باید آثار خود را تا ۲۲ آبان در واتساپ به شماره ۰۹۳۹۰۳۶۵۶۸۰ ارسال کنند یاد آور شد: در پایان به ۶ نفر از برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

 

کد خبر 989294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha