ممنوعیت رشته های ورزشی گروهی در فارس با اعمال محدودیت ها

پاک فطرت گفت: با اعمال محدودیت های ابلاغ شده از سوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان فارس، «آوای ورزش در همسایگی» و سایر رشته های ورزشی گروهی زیر مجموعه هیئت ورزش های همگانی در سطح استان فارس در این مدت اعلام شده ممنوع خواهد بود.

«سیروس پاک فطرت» با اشاره به محدودیت های ابلاغ شده از سوی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: به دلیل این محدودیت ها که از تاریخ ۱۲تا ۲۲ آبان جاری اجرای اعمال می شود، «آوای ورزش در همسایگی» اجرا نمی شود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس افزود: همچنین سایر رشته های ورزشی گروهی زیر مجموعه هیئت ورزش های همگانی در سطح استان فارس در این مدت اعلام شده ممنوع خواهد بود.

وی اضافه کرد: امیدواریم که در این ایام هم استانی ها، ضمن رعایت شعار «ماسک از خانه و شیوه نامه های بهداشتی»، ورزش در خانه را برای  جلوگیری از کم تحرکی فراموش نکنند.

پاک فطرت با تاکید بر لزوم همکاری تمامی افراد جامعه برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا بیان کرد: تک تک ما در مقابل سلامت یکدیگر مسئول هستیم و باید با احترام گذاشتن و رعایت محدودیت های اعمال شده برای حفظ سلامت جامعه بکوشیم.

کد خبر 989302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha