پلمپ اصناف بی‌توجه به مصوبات ستاد كرونا در اندیمشک

کاظمی از پلمپ اصناف بی‌توجه به مصوبات ستاد كرونا در اندیمشک خبر داد و گفت: این اقدام پس از افزایش آمار بیماران کرونایی در شهرستان اندیمشک و بر اساس تصمیم ستاد کرونا انجام شد.

«فریدون کاظمی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص پلمپ اصناف بی‌توجه به مصوبات ستاد كرونا در اندیمشک اظهار کرد: پس از افزایش آمار بیماران کرونایی در شهرستان اندیمشک و بر اساس تصمیم ستاد کرونا، برخی از اصناف تعطیل شدند تا بیماری کنترل شود.

 

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک افزود: تیم متشکل از نمایندگان فرمانداری، اداره اماکن نیروی انتظامی، دادستانی، اتاق اصناف و اداره بهداشت با بازرسی از سطح شهر، وضعیت اصنافی که باید تعطیل باشند را بررسی و دستور پلمپ اصناف متخلف را صادر کردند.

 

وی اذعان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا برخی اصناف برای کنترل ویروس کرونا باید تعطیل باشند که تعدادی این مصوبه را رعایت نکرده‌اند و به آنها تذکر داده شد و سه صنف پلمپ و با آنها برخورد شد.

 

کاظمی با اشاره به اینکه علاوه بر پلمپ مکان کسبه متخلف، با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند تخلفات بهداشتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند.

 

کد خبر 989306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha