بهره مندی ۲ هزار و ۶۱۶ مددجوی استان از تسهیلات قرض الحسنه

سرلک از بهره مندی ۲ هزار و ۶۱۶ مددجوی استان مرکزی از تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت خبر داد.

«فریدون سرلک» ضمن تاکید بر ارایه وام های قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طی ۶ ماهه سال جاری ۲ هزار و ۶۱۶ نفر از مددجویان و نیازمندان از تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت کمیته امداد بهره مند شدند. با اعتبار ۱۷میلیارد و ۷۵۳میلیون تومان بهره‌مند شدند.

 

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی با بیان اینکه بخشی ازپرداخت تسهیلات کمیته امداد از منابع صندوق امداد ولایت است، این میزان وام قرض الحسنه با اعتبار ۱۷میلیارد و ۷۵۳میلیون تومان بوده است که به مددجویان پرداخت شده.

 

وی همچنین به همکاری بانک مهر ایران نیز اشاره کرد و ادامه داد: از منابع بانک مهر ایران نیز ۱ هزار و ۳۴۱ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار هشت میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان پرداخت شده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تسهیلات پرداخت شده به منظور پرداخت ودیعه مسکن، کمک به ساخت و خرید مسکن، اشتغال و خودکفایی، کارگشایی، حمایتی و کمک به تعمیرات مسکن سیل زدگان بوده است، اضافه کرد: امید است این وام ها خیر و برکت برای زندگی نیازمندان داشته و سبب رفع بخش از مشکلات این عزیزان شود.

 

مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی ضمن تقدیر از خیران و نیکوکاران که در این صندوق قرض الحسنه سپرده گذاری کرده اند، افزود: از دیگر خیرین نیک اندیش نیز به ‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت دعوت می کنیم و با افتخار میزبان آنان هستیم.

 

سرلک اضافه کرد: با همکاری خیران و افزایش کمک‌ها و سپرده‌های آن‌ها در صندوق امداد ولایت می‌توان تسهیلات بیشتری به نیازمندان پرداخت کرد و گره های بیشتری را از مشکلات این عزیزان کشود.

کد خبر 989339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha