افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان ایوان  به دلیل بیماریابی است

فرماندار شهرستان ایوان گفت: در شهرستان ایوان ۱۰ مرکز، کار بیماریابی را به عهده دارند که از این تعداد ۶ مرکز بیماریابی و ۴ مرکز کار نمونه گیری را انجام می دهند.

«امید علی سبزی» در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان ایوان  به خاطر بیماریابی بهداشت و درمان است.

 

وی گفت: خوشبختانه با همکاری همه ادارات و سازمان‌های مردم نهاد در سطح شهرستان، اقدامات مناسبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفته است.

 

فرماندار ایوان با تاکید بر اینکه انتظار داریم همه شهروندان در راستای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان و پیشگیری از ابتلا به کرونا، در خانه بمانند و به مسئولان کمک کنند، افزود: قطعا اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان مستلزم همکاری مردم است، هر چند همه دستگاه های عضو ستاد مبارزه با کرونا امورات محوله خود را دنبال و اجرا می کنند.

 

سبزی یادآور شد: نظارت بر بازار از موضوعات بسیار مهمی است که باید در دستور کار متولیان قرار بگیرد و همه فروشندگان ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند و کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 

وی گفت: پزشکان، پرستاران، کادر درمان، مدیران، پرسنل و...در بیمارستان ها و مراکز درمانی در این روزهای سخت و کرونایی،از جان خود مایه گذاشته اند تا جان همنوعان را نجات دهند که نشان از تعهد این عزیزان است و باید مردم برای کمک به کادر درمان در خانه بمانند.

 

سبزی خاطرنشان کرد: تا کنون 1700مبتلا در شهرستان ایوان شناسایی شده است و در حال حاضر در ظرفیت 56 تخت بیمارستان این شهرستان 40نفر بستری است.

 

 

کد خبر 989352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha