اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان لازم الاجرا است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر گفت: اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان لازم الاجرا است و هریک از مدیران دستگاه‌های اجرایی که کم کاری کنند برابر قانون در راستای بهداشت عمومی با آنها برخورد می شود.

«محمد سهراب زاده» ظهر امروز(۱۱ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: با اعمال محدودیت هایی که بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و استان در شهرستان اجرا شد این شهرستان از حالت بحرانی خارج شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر بیان کرد: بدون شک خارج شدن از شرایط بحرانی به خاطر رعایت پروتکل ها بهداشتی در شهرستان و همکاری خوب اصناف و مردم بوده است.

 

 وی افزود: اینکه شهرستان از شرایط بحرانی خارج شده نباید بهانه ای برای عدم توجه به مصوبات ستاد کرونا شود و همچنان برخی محدودیت ها وجود دارد که دستگاه ها متولی باید به دقت نظارت کافی داشته باشند.

 

سهراب زاده گفت: برابر  مصوبه ستاد مبارزه با کرونا  همچنان درج هر گونه اعلامیه ترحیم و تسلیت در سطح شهرستان، سایت های خبری، کانال ها و گروه های تلگرامی ممنوع و پیگرد قضایی دارد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دره شهر تصریح کرد: تلاش جانانه و مجاهدانه کادر درمانی پزشکی پرستاری این شهرستان ستودنی است چرا که با ایثاری همه جانبه سلامت خود را در معرض تهدید قرار داده اند تا جان بیماران  را حفظ کنند و این کار در درگاه خداوند متعال بسیار ارزشمند است.

 

سهراب زاده خاطرنشان کرد: انتظار است شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و تمکین از مصوبات ستاد کرونا به مدافعان سلامت کمک کنند تا این عزیزان که بیش از 8ماه است شب و روز، در حال خدمات دهی به بیماران هستند آرامش داشته و اندکی استراحت کنند.

کد خبر 989382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha