آموزش اصول بهداشتی مقابله با کرونا به کودکان در شبکه قزوین

رحیمی از پخش برنامه تلویزیونی پسته خندان در شبکه قزوین با هدف آموزش رعایت نکات بهداشتی به کودکان و پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، «علی رحیمی» بیان کرد: برنامه تلویزیونی «پسته خندان» با هدف آموزش رعایت نکات بهداشتی به کودکان و والدین آنها با شعار «کرونا را بشناسید و نترسید» در روزهای فرد ساعت 15:45 به مدت 30 دقیقه از شبکه قزوین پخش می شود.

 

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا و اهمیت سلامت خردسالان به جای حضور کودکان در استودیو، با استفاده از قابلیت فضای مجازی و با برگزاری پویش هایی همچون «من ماسک میزنم چون من قهرمانم»، ارسال نقاشی و فیلم، مخاطبان خردسال با برنامه همراه می شوند.

 

وی افزود: یکی از این پویش ها آموزش شستن دست به خردسالان است و پویش دیگر همیاران سلامت است که کودکان به عنوان همیار به والدین خود در خصوص رعایت بهداشت تذکر می دهند و فیلم ها و عکس های خود را برای برنامه ارسال می کنند.

 

رحیمی اظهار کرد: از دیگر بخش های این برنامه حضور عروسکی با عنوان «نادنج» در برنامه است که همراه با مجری هر بار موضوعی را به صورت نمایشی در قالب کسب مهارت هایی مانند شجاعت، تمیزی، پیدا کردن دوست خوب و غیره به کودکان آموزش می دهد.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین در بخش دیگری با عنوان «آوای ورزش» با حضور کارشناس ورزشی سعی می شود تا بازی و ورزش کودکان با دخالت پدر و مادر در منزل انجام شود.

 

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین یادآور شد: بخش کاردستی با هدف آموزش آن به خردسالان و بخش نمایش خلاق که طراحی شخصیت های نمایش با مقوا است از دیگر قسمت های «پسته خندان» است.

کد خبر 989388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha