فارس با یک هزار و ۴۷۰ فوتی در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

همتی گفت: در شبانه روز گذشته ۳۴ نفر در استان فوت کرده اند که شمار قربانیان کرونا در استان فارس را به یک هزار و ۴۷۰ نفر رسانده و فارس در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبالرسول همتی»، امروز (دوشنبه 12 آبان) با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان 91 هزار و 483 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: تا کنون در کل استان بیش از 376 هزار تست کرونا در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 499 بیمار بستری مشکوک و علامت دار به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 213 نفر آنها با وخامت در شرایط جسمی خود در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به قربانیان کرونا در 24 ساعت گذشته عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 34 نفر در استان فوت کرده اند که شمار قربانیان کرونا در استان فارس را به یک هزار و 470 نفر رسانده است.

همتی ادامه داد: 77 هزار و 613 مبتلا به کرونا در استان نیز پس از بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی اعلام کرد: متاسفانه وضعیت فارس قرمز و ظرفیت بیمارستان های فارس در حال حاضر بسیار محدود شده است و مردم باید مراقبت از خود و دیگران را با رعایت نکات بهداشتی جدی تر بگیرند.

کد خبر 989417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha