اعلام نتایج نخستین مسابقه مقاله نویسی قرآنی بانوان

موسسه بانوان قرآن الکریم وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان قدس عباسی اسامی برندگان اولین مسابقه مقاله نویسی قرآنی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، موسسه بانوان قرآن الکریم وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی آستان قدس عباسی اسامی برندگان اولین مسابقه مقاله نویسی قرآنی را اعلام کرد.
این مسابقه پیشتر با هدف جذب بانوان نویسنده و ترغیب آنها به تدبر در آیات قرآن کریم و یادگیری دروس سودمند برای ساخت جامعه و رشد انسان برگزار شد و ‌آثار شرکت کننده از سوی کمیته داوری تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

منار الجبوری، رئیس این موسسه در مصاحبه با شبکه جهانی الکفیل گفت، این مسابقه از جمله مسابقات تخصصی است که مرکز برگزار می کند تا فضای ارتباط فکری و فرهنگی با محوریت قرآنی را با قشر بانوان ایجاد کند.

انتظار می رود این مسابقه آغازی برای مسابقات قرآنی جامع تر همچون گزارش، تحقیق و سنجش قرآنی باشد.

وی اظهار داشت، رقابت شدیدی میان مقالات شرکت کننده بود و این امر کمیته داوری را به توصیه جهت نشر مقالات ممتاز در مجله قرآنی (نفحات) موسسه قرآن کریم وا داشت.



رتبه اول: شمائل كاظم الطريحي و بلادس كاظم محسن

رتبه دوم: ليلى رغيب وزينب راضی الزينی

رتبه سوم: علا محمد عبد الجواد و صباح محمد علی عباس



وی در پایان از همه برگزیدگان برای حضور در محل موسسه واقع در استان نجف اشرف جهت تكريم از آنان دعوت به عمل آورد.

شایان ذکر است، رسانه قرآنی در موسسه بانوان قرآن کریم طرح اطلاع رسانی قرآنی را با هدف فعالسازی جریان رسانه ای قرآنی و تلاش برای نشر فرهنگ قرآن با روشهای جدید میان اقشار بانوان وضع کرده است.
 

کد خبر 989504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha