اختصاص تجهیزات جدید به کتابخانه پیامبر اعظم(ص) آستارا

عباس زاده از اختصاص تجهیزات جدید به کتابخانه پیامبر اعظم(ص) بندر آستارا به منظور رفاه حال اعضاء و مخاطبین این کتابخانه خبر داد.

«آرزو عباس زاده» امروز(دوشنبه، ۱۲ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: ۳۰ میز ویژه مطالعه ۲ نفره با توجه به ظرفیت سالن مطالعه پیامبر اعظم(ص) به این کتابخانه اختصاص یافت.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا با بیان اینکه اعتبار این میزهای ۲ نفره مطالعه از محل اعتبارات تملک دارایی کتابخانه های شهرستان تامین شده است، افزود: این میزها با هدف ایجاد فضای مناسب و پویا و رفاه حال اعضا و دوستداران کتابخوانی به کتابخانه پیامبر اعظم(ص) تحویل داده شد.

 

وی با اشاره به اینکه کتابخانه پیامبر اعظم(ص) ۴۲۷ نفر عضو فعال دارد، تصریح کرد: ۱۸ هزار و ۵۲۲ عنوان کتاب موجودی این کتابخانه است.

 

عباس زاده گفت: کتابخانه پیامبر اعظم(ص) یکی از کتابخانه های برتر و در دسترس استان گیلان و در حال فعالیت است.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا با بیان اینکه کتابخانه پیامبر اعظم(ص) با محیطی آرام آماده خدمات دهی به اعضاست، افزود: علاقه‌مندان با عضویت در این کتابخانه می توانند از محیط و منابع این کتابخانه در موضوعات گوناگون استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه خدمات دهی سالن مطالعه کتابخانه پیامبر اعظم(ص) با توجه به محدودیت های کرونایی ادامه دارد و اعضای کتابخانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می توانند از خدمات این کتابخانه استفاده کنند، تصریح کرد: پیش از تجهیز کتابخانه پیامبر اعظم(ص) به میزهای ۲ نفره مطالعه، کتابخانه شهید داود نشاطی نیز به میزهای ۲ نفره مطالعه تجهیز شده بود.

 

رییس اداره کتابخانه های عمومی بندر آستارا از تعویض میزهای مطالعه کتابخانه دهستان ویرمونی به میزهای جدید مطالعه خبر داد و گفت: شهرستان آستارا  دارای چهار باب کتابخانه است که در دوران کرونا فعالیت های فرهنگی شان را در فضای مجازی دنبال می کنند.

 

عباس زاده خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع کرونا ویروس در مناسبت ها و موضوعات مختلف نمایشگاه های مجازی کتاب برپا و قصه گویی ها و معرفی های متنی و تصویری کتاب از جمله فعالیت های کتابخانه های عمومی بندر آستارا هستند.

کد خبر 989508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha